Fantasy: "Boka matcher" Tråden

1141517192044

Kommentarer

  • @bedboy: Kl 15 isf, syns där!

  • Undertecknad har en helt ny arme som han gärna skulle vilja prova en gång innan helgens elddop. Har möjlighet på onsdag eller fredag efter 5. Nån som vill lära mig att spela demoner?

  • Jag spelar gärna Pilebro :) Både onsdag och fredag funkar.

  • Hive mind: Imorgon borde funka. kom på att jag har nån internundervisning på torsdag, men borde bli klar med det ikväll. Var vill du spela?

  • Imorgon låter bra. Jag har grejerna nere på föreningen, men kan spela varsom, måste hämta hem mina killar ändå. Tid är också fritt imorgon. Name a time and place.

  • hej är det någon som vill spela 1423pts på söndag?? :)

  • Jag är lite sugen på att lira typ 1,5k råttor på söndag :) Vilken tid hade du tänkt dig? och vilka restriktioner?

  • Ska du spela imorn filip? ;) I annat fall, kommer det vara annat folk på FUSK imorn som vill lira 1500pts Fantasy :) ?

  • Upprepar min föregående fråga ;) Kommer det vara nån på FUSK idag som vill lira (typ) 1500pts ? :)

  • edited 19 juni 2011 09:40

    misförstod frågan det är folk där men vet inte hur många spel sugna

  • Någon som är sugen lira mot en förmodad ny arme i veckan? Vill spela 2500 poäng med FF restriktioner.

    Det kommer vara ett glatt proxande utav beastmen och alver i en salig röra, men bäst att testa det en gång innan man går lös och handlar chaos krigare!

    Måndag, tisdag, onsdag funkar för mig.

  • Ingen som är sugen? Det ska ju för tusan regna hela veckan! :p

  • Är det nån som vill lira mot 2250 pts Skaven på Lördag eller Söndag? :)

  • @10:13 jag skulle nog kunna lira på lördag (söndag är det ju 40k turnering) vad kör vi med för restriktioner? Fanatic?

  • edited 29 juni 2011 16:00

    Låter fint!

    Vill testa en lista till en turnering söderut, så restriktionerna är lite annorlunda:

    http://www.bigbaycon.se/

    där ligger restriktioner under "turneringar" :)

    Har du nån tid som passar bäst?

  • perfekt då funkar min arme :) tar den gärna mitt på dagen typ 13:00?

  • hinner nån av ni en till match på lördag??

  • edited 30 juni 2011 11:50

    @robizh: Jag hinner! :) Lirar gärna några matcher med min råttlista ;)

    @VB: kl 13 blir perfa! syns där och då!

  • edited 1 juli 2011 04:24

    -

  • edited 1 juli 2011 04:28

    nice kan du spela 2500??

    det var synt att bigbaycon var så lågnt bort...

  • Hmm.. Jag spelar gärna 2250, om du kan tänka dig det! Jag vill värma inför baycon ;) Jo, det är ju en bit bort, dock har vi två platser kvar i bil från Härnösand, och det är ju lätt att ta buss dit (ska jag göra själv) om nån är sugen!

  • Även jag dyker nog upp på föreningen mest hela dagen lördag, så spelar gärna om det finns ork!

  • Kanske tar med mig ner imorgon också. Är sjukt sugen på att spela. Ska kolla med regeringen först bara.

    ... om det finns ork!

    Haha, pun...

  • Hoppades att du skulle se den :)

  • Jag kommer nog ner imorgon också, testa lira lite mera med kaos krigarna.

  • Någon som känner för att spela i veckan?

  • Jag kan ev. på torsdag. Förutsatt att jag kan hämta mina grejer från Bebbe :)

  • Jobbar förmiddag på torsdag^^ kom förbi efter halv tre så är jag hemma. Om det inte var jätte mycket stuff då kan jag ta med grekerna till stab vid halv fyra tiden: )

  • ska tilläggas att mitt förra inlägg var skrivet med t9 på en smartphone...:p texten är inte riktigt korrekt någonstanns^^

Sign In or Register to comment.