Nya Dark Eldar!

13»

Kommentarer

  • SX Poison, aight.

  • edited 9 oktober 2010 16:45

    -

  • Hmm...spännande med poison på standardvapnen. :)

  • Jobbigt för demoner kan jag bara tänka mig då de har rätt många hög T monster.

  • MC-tyranider kommer inte må bra alls när de möter DE. Bra save hjälper inte länge om man måste slå hundra stycken.

  • edited 11 maj 2011 06:06

    Next wave!!! Riktigt snygga modeller måste jag säga :)

  • God damn, blir definitvt en liten Dark Eldar styrka för mig!

  • Sjukt snygga modeller, nya talos och cronos tilltalade mig starkt, samt vingarna på scourgesena. I överlag oerhört lyckade modeller =)

  • Ojojoj. Kanske inte kan hålla mig längre...

  • Dark eldar... får för snygga modeller...

  • Sjukt snygga!!!

    Någon som ska köpa scourges och skulle kunna tänka sig att byta 2 par fågelvingar mot fladdermusvingarna?

    Är även ute efter besättningen till venom.

  • Riktigt kul att se att de lägger ner ordentligt med tid och energi på något som inte har power armour (hatten av för alla stackars Tyranidspelare därute som inte fått i närheten lika mycket kärlek)!

    Bådar gott inför Necrons!

  • Måste säga att Cronos Parasite Engine är fantastisk! :D

  • Oj. Det ska bli kul att se hur de ser ut i handen, ser onekligen väldigt lovande ut.

  • Jag hatar skiten! "Dom" vill att jag skall handla dessa figurer...

  • Snuskigt snygga modeller, även om GW har en tendens med att sätta fast vingar "bak och fram" som en kompis till mig brukar säga ^^

  • edited 11 maj 2011 15:38

    JAG VILL HA!!! suck, min plan på att bara skaffa en fanatic arme (dvs 2000p) failar, tror att jag måste kaffa minst 4000p av total awesomnes. Vet inte om jag ska vara glad eller lädsen, detta är vad alla pengar kommer att gå till ...

    när kommer razorwing ? ngn som vet ?

  • Men, GW! Pinsamma weapon-options på Scourges... En av varje, vilka idioter!

  • Det är väl plast? Borde väl gå att kombinera med vanliga Warriors, eller? :)

  • Saknar 6 blasters I min armé...hade hoppats på att scourges hade haft många... Meh...

  • Ännu mer dark eldar!

    Wracks, Grotesque, och Haemonculus som finecast och Razorwing Jetfighter (plast)

    GW

  • edited 27 maj 2011 01:28

    Sjukt snygga modeller, får lite silent hill vibbar av wracksen, grotesquen ser nice ut och haemonculin förmina tankar lite lätt till Doctor Octopus. Me like =)

    Det som är synd är att grotesquen bara har en basic mould (likt clawed fiend) och kostar multum för en modell. Fördel över clawed fiend är att den är gjuten i flera delar åtminstone.

  • edited 26 maj 2011 14:17

    hmm ,,,, jag kan inte säja att dom nya kommande modellerna inte var snygga , för det är dom. MEN jag tycker dock att de andra sakerna som komigt tidigare (+scourges och talos) är snyggare.

    jag ska inte dömma, jag har ju inte sett modellerna men jag tror tyvär att det inte blir någom heamonculi eller grotesks ... wracks ,,, nja tror inte det ...

    razorwing = AWESOME ...

    Phil Kelly from Games Development says: The Razorwing Jetfighter looks so fast and sleek that it's impossible not to make whooshing noises as you zoom it around (with a move of up to 36" per turn, it's hard not to show off a little).

    LOL

Sign In or Register to comment.