WaaaGH!!! Weekly - Matchbokning

1235

Kommentarer

  • det låter häftigt

  • Jag är med såklart..

    I övrigt, någon som har lust att spela i veckan? Jag kan nog de flesta tider

  • Jag kan spela imorgon kväll där efter 16.00 om du är sugen på beastmen.

  • Spelar gärna, men visade sig att jag var upptagen idag (torsdag). Men jag är där på lördag!

  • Okej, får se vad som ligger i loppet för lördan, kanske kan komma ner en sväng då.

    Om nån annan är sugen lira ikväll så funkar det också.

    Tror kanske till och med att HrPilebro ville hänge på, så kan bli nån match utanför ligan om folk är sugen på det.

  • Vart ingen sväng in till Fusk igår, men är någon sugen lira imorgon Lördag, gärna på förmiddagen så ställer jag upp.

  • spelar gärna lördag förmiddag :) har börjat klura på en vampyrlista. kan vara där vid halvelvaelva

  • Låter najs, Ska försöka ta mig upp i lite lagom tid så kanske vi kan fäktas då.

  • Jag kommer också dit vid lunch, så vi ses alla

  • Någon som är sugen på att lira i veckan? Eftermiddagar i veckan/torsdag kväll/söndag är potentiella kandidater för spel

  • Jag kan spela på Torsdag efter 1600. Om du vill möta beastmen igen vill säga.

  • Det körde ihop sig lite med torsdagen. Har inget emot att köra emot bestarna fler gånger. Om inte annat utanför ligan ifall det skulle vara så. Ska kolla hur helgen ser ut.

  • Helgen är lite körig, men kanske...

    Vi får se :)

  • kan spela lördag ser det ut som nu, kan även spela utanför ligan om det är nån som är sugen på det också.

  • klockan 12 på söndagen spelar vi evenemanget på fusk. info på plats om match scenario osv.

  • Tider? Jag börjar personligen tidigare om det medför att det inte blir lika sent. Tar allt 2h? 5? 9? Bra att veta för de som eventuellt har annat för sig...

  • nice synd att det var så tidigt

  • Vi ska ju bara spela en match vi kan ändra det till 11 om ni vill?

  • Ok, 1 match. Jag förstod inte riktigt vad som skulle hända. Då funkar väl 12

  • Klockan tolv i morgon då!

  • edited 16 maj 2011 10:05

    Jag har tre matcher kvar i ligan, nån som inte spelat av sina? Eller som bara är villig att lira en ligamatch?

    Kan spela de flesta kvällar i veckan efter 19.00
    Beastmen står på menyn.

  • Har också tre matcher kvar och skulle kunna klämma in en match under torsdag, fredag.

  • Torsdag är jag nog uppbokad för en match, men ska se vilken tid vi ska spela den, kanske kan klämma in dig där efter eller förre.

    På fredag kan jag icket!

  • Jag skulle kunna möta dig på fredag Evilkermit!

  • låter bra. Vilken tid skulle funka för dig.?

  • Jag kan ta tidig dag på jobbet så jag kan spela redan från klockan 13. Skulle det funka för dig?

  • Ska kolla med frugan. Tror inte de ska vara omöjligt.

  • Jag dyker upp kring dårå, så ses vi väl!

  • Jag måste tyvärr skuta på våran match till någon gång i helgen. Får besök så jag måste hålla mig hemmavid. Men jag är ledig under lör, sön om du är intresserad då.

Sign In or Register to comment.