Nu finns GK för advance order

edited 9 mars 2011 04:52 in Off topic

Kommentarer

  • Modellerna ser ju trevliga ut. Ur en stridssynpunkt kan man kanske undra över varför piloten till dreadknighten ska hänga på bröstet på knighten utan något extraskydd, men det ser ju rätt manligt ut iaf.

  • För att han har TERMINATOR ARMOUR! Awesome!

    Fasen, jag hade lovat mig själv att aldrig köpa mer Space Marines... Hur ska jag göra nu? despair

  • jag är så otroligt glad!!!!! :D :D nu försvinner alla mina sparpengar till något vettigt :P tror inte jag kan bärga mig till att få se modellerna i verkligeheten och läsa codexet!

  • Modellerna ser nice ut! Dreadknighten såg lite skum ut dock :S

    Synd att grey knightsen tappade sina hillebarder men dom ser ändå bra ut.

  • Ser nice ut, men är det bara jag eller är vissa Terminators extra bredbenta? Typ ännu mer bredbent än vanliga marines/terminators, vilket säger en del? :P

  • Tycker om hjälmarna och rustningarna på nya termosarna, men de första fem som visas stod oerhört bredbent, nästan så att benen ser ut att gu ut horisontalt från höften nästan.

  • Jag tyckte också de såg extra bredbenta ut på den målade bilden men om man tittar på bilderna med spruesen så ser det ut som den klassiska marine-bredbenheten ala GW som man är van vid.

  • edited 9 mars 2011 11:24

    Finns ett antal direkta "hints" om arméns utformning. T ex Terminators är Troops, de har teleporterande squads (som gör det efter de är deployed) osv.

    Mer bl a här.

    Edit:
    Dreadknighten är för övrigt W4 Sv2+ MC...

  • Undrar om den är T6 som de flesta andra MC är.

  • Var in till Dea och beställde ett "gäng" lådor... rekomenderar att andra gör samma sak. :) (om ni nu skall spela GK)

  • Undrar vad Dreadknighten har för initiativ... Tänker på om man skulle Jaw-tugga den. :)

  • edited 10 mars 2011 07:43

    Riktigt grymma modeller! Dreadknighten ser duktigt brutal ut!

  • Den lär ju ligga på I4 som alla andra mariner, knappast lägre.

Sign In or Register to comment.