Finns det fantasyspelare på FUSK ikväll (lördag) ?

edited 19 februari 2011 06:45 in FUSK Umeå

Tja!

Trots att jag bott i Umeå i typ 1,5 år, har jag inte lyckats ta mig ner på FUSK än :S
Men idag blev jag riktigt spelsugen, så jag tänkte höra om det kommer finnas några fantasyspelare på FUSK ikväll? Jag lirar WoC (ganska omålade) eller en rosa Skavenarmé om någon hellre vill möta det :)

Kommentarer

  • edited 19 februari 2011 07:30

    Vilken tid hade du tänkt spela? Kan eventuellt komma ner vid 18-19 tiden å spela :)
    Spelar VC förresten ^^ kan tänka mig att möta vilken arme du nu vill spela med :)

  • Jag hade tänkt mig typ 18-19 tiden :D Dock har jag ingen koll alls på hur det funkar med nycklar och sånt?

  • Hmm... Ja det vore ju bra om man kunde komma in men det borde väl va folk där vid den tiden ^^ Hur mkt poäng blir det då? Jag måste åka vid 21 tiden så kanske 1500p borde funka? :)

  • 1500 funkar bra för mig :) då blir det nog en WoC-armé! ska vi säga kl 6 eller ? så slipper vi stressa :)

  • låter bra :) kanske kmr strax efter 6 men jag ska försöka va där i tid ^^

  • snyggt! ses strax då ;)

  • Verkar nu som om jag inte kommer hinna till 6 :S måste äta också... funkar halv 7 - 7? :S

  • Kul att så mycket fantasi splades i går moste ha varit närmare 10matcher under dagen/kvällen

  • edited 20 februari 2011 10:26

    Trevligt med nytt folk i lokalen, hoppas ni känner er manade att återvända. Vi brukar spela ganska regelbundet på tisdags- och torsdagskvällar, samt dagtid på helgerna (främst lördagar). Dyker man upp då är det god chans att hitta spontana motståndare. :)

Sign In or Register to comment.