LOG AVSLUT

edited 20 juli 2010 10:08 in Warhammer 40k

Då var Leauge of gentlemen avslutad!

Tyvärr måste jag säga att resultat inlämmningen lämmnar en del att önska. Flertalet matcher har inte spelats, i vissa och intrapporteringen från de matcher som har spelats saknas i några fall.

Jag har börjat räkna på resultat, men kommer vänta några dagar med att publicera restultat så att de sista resultaten hinner in.

Kommentarer

  • Hur går det med räkningen ??
  • Fan vad skönt det är att inte behöva känna sig träffad. Det är just det här som gjorde att jag var tveksam till att anmäla mig i början; om man inte kan lira det man åtagit sig att lira, varför vara med öht? Det blir andra som får lida för att man inte gör sitt, nu sitter det x antal spelare där ute som aldrig fick chansen att göra sitt bästa i ligan, eller ens spela det antal matcher de förhoppningsvis hade sett fram emot att få spela pga DonConchos utmärkta initiativ.

    Det känns tråkigt att säga, men det kanske behövs någon form av incitament för att få folk att spela, t. ex. en deltagaravgift, men jag hoppas att jag är ute och cyklar för jag vill inte ha det om det blir en ny omgång av LOG nån gång.
  • edited 30 juli 2010 11:00
    Nu verkar det inte trilla in fler resultat och det är fortfarande matcher som inte rapporterats in. Oavsett så kommer här kommer de inrapporterade resultaten och vinnarna ur varje grupp.

    Vinnarna kommer att ställas mot varandra i 2st semi finals matcher och sedan en stor final match som avgör vinnaren av ligan.

    I rankning med totalt antal ligapoäng.

    Grupp A:

    Mattias Hägglund 47
    Johan hovferberg 45
    Lars Bergström 32
    Linus Söderberg 16
    Martin Kristiansson 12
    Erik Öhman 6


    Grupp B

    Johannes Bodin 13
    Ola Örnberg 6
    Rickard Yttergren 4

    GRUPP C

    Martin Westerlund 36
    Patrik Ylmefors 31
    Oskar andersson 29
    Andreas Bäckström 20
    Per Andersson 18
    Alexander Andersson 8

    Grupp D

    Rikard Lindahl 26
    Niclas Ledin 13
    Thomas Lundquist 12
    Roger Larsson 12
    Henrik Gunillasson 7


    __Semi Final match 1__ : Mattias Hägglund VS Martin Westerlund

    __Semi Final match 2__ : Rikard Lindahl VS Johannes Bodin

    Tid för semi finalerna är maximalt 2 veckor, resultatet kan postas i denna tråd.
    Scenariot som spelas är: Poison from the skies
  • du har glömt/missat Johan Hofverberg i grupp A... och han borde ligga i toppen av gruppen :-)
  • Tack Linus. :)
    Jag håller gärna i en framtida upplaga av ligan.
  • Kul initiativ av Oskar. Tror absolut att det är värt att rulla fler gånger.

    Att inte alla matcher blir färdigspelad får man nog räkna med (men några fler än den här gången vore ju inte dumt:-)
    För egen del hade jag helt missat att det var fotbollsvm under samma period och det gjorde det inte lättare att få ihop matcher.
  • Jag kan spela månd-ons, både dag och kväll (ej kväll tisd) nästa vecka.
  • Jag Mattias Hägglund är tyvärr inte i Umeå fören den 8/8 och kan inte spela min match före dess. Med förlängningen som blev så hann jag åka iväg ut i Europa. Om det inte går att hålla på min match tills dess att jag är tillbaks så får någon annan kliva in och spela istället. Vill gärna spela den dock.

  • 30 av 50 matcher har rappporterats in. Sedan har några till spelats men ej rapporterats in och sen har nog några rapporterats direkt till DonConcho. Räknar man bara de som rapporterats in här är det ändå en mycket bra siffra.
  • Ok Mattias, jag kan ev spela efter 8/8. Är inte riktigt säker på hur det kommer att se ut för mig. Men vi kan väl höras närmare ? //Martin
  • Kan spela i stort sätt alla dagar bortsett från fredag-måndag den kommande helgen.

    //Johannes Bodén - 070-3394313
  • __Semi Final match 2__ : Rikard Lindahl VS Johannes Bodin

    Rikard: 6 mp
    Johannes: 0 mp
  • Måste tyvärr meddela att jag inte har haft möjlighet att ta med mina figurer hem från Eskilstuna (där jag pluggar och behöver dem under större delen av året). Detta med för att om jag inte på något vis kan låna ihop till en arme så måste jag lämna WO. :( Ska de närmsta dagarna kolla upp mina möjligheter men om det inte löser sig så blir det som det blir. Det var för min del synd att det drog ut på sig en extra vecka då det var i slutet på den jag drog.

    //Mattias

  • Ackack! Låter knepigt! Jaja, men skriv här och meddela då du vet.
  • Det ser knepigt ut. Utan att byta arme helt kan jag inte komma fram med det jag behöver. tråkigt men så äre.

  • Ajaj jaja, inte mycket att göra åt.
  • Jag får väl spela mot Rikard direkt då. Jag kan spela dagtid (typ efter lunch) denna vecka.
  • Hur blir det med scenarion? I semifinalerna var det ju ett utsatt scenario, gäller samma i finalen?
  • I finalen spelas all along the objectives.
  • Jag kan spela ons eftermiddag om du kan då Rille.
  • Tyvärr kan jag inte då. Jobbar 15-00 i veckan. I helgen eller någon eftermiddag nästa vecka fungerar för mig.
  • Jag jobbar i helgen. Kanske kan spela nästa vecka om jag får barnvakt hehe.

  • edited 12 oktober 2010 15:51

    Spela final i helgen Rille? Jag kan efter 16.00 lördag och söndag

Sign In or Register to comment.