Super Mario Crossover

edited 7 maj 2010 07:20 in Off topic

Retrovibbar i flera dimensioner? Testa Super Mario Crossover

Kommentarer

  • Oh shit, det var inte dumt, jag gillar särskilt att dom har soundtracket till den figuren man är!
  • ruggigt kul! stängde av snabbt för att inte fastna.

  • Tyvärr betydligt sämre synkad kontroll än originalspelen.

  • SKulle möta upp en kompis, 3 sekunder jag skulle gå länkade han mig detta spel. Jag dök upp 20 min efter ;)

    Det som är lite synd är att det kräv hur många skott som helst av Megaman för att döda nån!
  • Eko på Svens inlägg...
  • Tre skott för standardsvampar var inte så farligt. Men jag hållermed Sven, stängde av snabbt för att inte fastna ^^

  • Måste bara tillägga att han håller på att utveckla Ryu Hayabusa från Ninja Gaiden till spelet!
  • Whooaa! För en inbiten nes-connoisseur är det ett välkommet inslag i WOW-pestens tid!
  • Lite tråkigt att dom lade in Simon Belmont, för det gör att jag´inte kan välja någon annan än just honom. =D Sjukt skoj, jag önskar att man alltid hade haft en piska i Mario.
  • Problemet är att Simon hoppar värdelöst xD själv spelar jag oftast som Link!
  • Det var alltid problemet med Simon. Det gick aldrig att "vända" eller "stanna till" i luften, vilket iofs gav en smula realism. ;)
  • Men det är Simon, så det spelar ingen roll. :P Ingen av dom andra kan skryta med att ha låten Bloody Tears, så dom är ingenting att ha. :D
Sign In or Register to comment.