Chaos daemons second wave + bilder

edited 22 maj 2010 15:33 in Warhammer 40k

Den andra vågen av demoner består av: bloodcrusher seekers changeling horrors fateweaver daemon prince

Kommentarer

  • Fasen vad mäktigt med massor av juggrar. Blir svårt att hålla sig.
  • Jag hoppas verkligen att juggrarna kommer i lådor innehållande 2 eller 3 alla fall :) Dock måste jag säga att jag är besviken på seekers, ser inte snyggt ut med dom där dinglande bena :/

  • Mäktigt!

    Mer plast åt folket!

  • edited 22 maj 2010 20:24

    Vilka är plast och vilka är metall?

    ... och tyvärr var horrors ruskigt fula. =P Men Fateweaver en av GW's hittills snyggaste kreationer av det som gick att se från bilden (även om jag har lite funderingar kring den där fisken i toppen på staven).

  • Av vad jag har förstått så är allt i plast utom changeling och fateweaver.

    Kommer inte döma horrors innan jag sett fler bilder av dom...

  • Av vad jag har förstått så är allt i plast utom changeling och fateweaver.

    Kommer inte döma horrors innan jag sett fler bilder av dom...

  • Av vad jag har förstått så är allt i plast utom changeling och fateweaver.

    Kommer inte döma horrors innan jag sett fler bilder av dom...

  • Av vad jag har förstått så är allt i plast utom changeling och fateweaver.

    Kommer inte döma horrors innan jag sett fler bilder av dom...

  • Mr Fulgrim jag tror då råkade trycka på "skriv inlägg" lite för många gånger ;)
  • Mr Fulgrim jag tror då råkade trycka på "skriv inlägg" lite för många gånger ;)

    Fixat.

    Jag tycker alltihop var ganska tråkigt och definitivt oupphetsande :(

  • Jag tycker faktistk att det mesta ser helt ok ut, gamla Horrors var inte så supersnygga heller enligt mig.
    Changeling är ju t.o.m ganska cool, Cairos går ju utmärkt att använda som en Storkyckling med Twin heads.
  • edited 24 maj 2010 12:31
    Hallelulja!! Plastjuggers!!! :)
  • Och jag som blandade ihop seekers med något helt annat.. well när dom dyker upp i plasten så är det dags att ändra LITE i listan sin hehe

  • Ökade poäng + släpp på restriktioner lär ju göra att man får itne mer ondska i demon armén. Vad lämpligt att dom släpper detta.

  • Jag gillade demon prinsen. Kan kanske bli lite mera lätt arbetad nu när den är i plast.

  • edited 4 juni 2010 14:09
    Öhh...av bilderna att döma tycker jag bara om juggern och seekerserna även om de dinglande benen måste fixas. Själva steedsen var ju brutalhäftiga.

    Resten...mjääh... Hade velat se de nuvarande horrorsen i plastform för de är otroligt snygga.

    Edit: Spännande med en daemon prince med svans däremot...
Sign In or Register to comment.