WFB-turnering innan 8th edition?

NasNas
edited 28 april 2010 21:04 in Figurspel

Tja jag tänkte höra ifall det kommer att vara någon turnering i Fantasy innan 8th ed släpps? Vore kul å ha en avskedsturnering.

Kommentarer

  • Jag vill bara lägg till att även jag känner att det skulle vara roligt. Jag kan inte tjata nog om hur trist det var att jag missade hela första dagen av Fanatic när jag var sjuk. Jag skulle väldigt gärna se en turnering till innan vi alla flitigt börjar gå igenom den nya regelboken.
  • Har hört (kan ej bekräfta) att QFA till hösten/vintern kommer spela 7th ed.

  • pratade just om det med dea idag. Har skissat lite på olika scenarion som skulle vara passande^^ Med lite tur så dyker det nog upp nått här framöver :=)

  • edited 29 april 2010 00:12

    FUSK kommer hålla fantasy turneringar inna 8ed vilka poeng och vilken utforming är däriomot inte spikat.

    ps Om 8de släpps en lördag så kommer det garanterat va en turnering på söndagen på FUSK så vi får tjansen att testa den =)

  • ojoj. jag avundas inte den som tänkt agera regeldomare söndag. Men jag är "all for it".
  • Helt klart svåra regeldiskussioner kommer ta halva tiden av spelandet =P
  • Bebbe; ok det låter kanon! Vore jättekul å få ta avsked från 7th ed. med en restriktionsfri 3000 p totalgristurnering. Jag känner redan lukten av blod i luften!

  • 3000?^^ Skulle vara coolt, men det skulle bli jäkligt mycket grejer :P

  • edited 1 maj 2010 08:42
    Go for it! Behövs inte en riktigt blood bash för att säga farväl till en hel edition? Tänk på alla minnen 7:e editionen bringat oss!
  • Spelade en 3000poängare igår, och det är nog genomförbart. det tog inte så jäkla mycket längre än en 2250 match, kändes det som i alla fall.
  • Jag spelar gärna en till turnering oavsett poäng, men föredrar restriktioner så mina grönskinn har någon chans :P

  • Jag är helt för 3000pts turnering. Går ganska smidigt att spela.
Sign In or Register to comment.