Fantasy: "Boka matcher" Tråden

1101113151644

Kommentarer

  • någon som känner för en pre fantasy fanatic match ikväll?

  • är det ingen som vill spela i morgon söndag?

  • Nån som vill spela mot en gubbe och hans WoC måndag onsdag eller torsdag kommande vecka. Måste spela mot nån annan än Eldborn. Hemma hos mig på Sofiehem eller nån annanstans.

    Genrep inför fanatic.
  • edited 18 april 2010 18:08

    jag kan nog spela på onsdag om du vill... jag spelar doc och jag behöver också träna big time inför fanatic

  • måndag efter 19 kan jag lira om du är sugen Pilebro
  • halv 8 blir bra, jag kan komma förbi skicka ett pm med adress så ses vi då :)
  • Tack för en trevlig match Björn, tyvärr för egen del så blev hemmaplan fördelen en allt för avgörande faktor. Får ta nya tag till returen.
  • edited 28 april 2010 02:42

    någon som är sugen på att spela. skulle vilja spela 3000 poäng utan restriktioner. Någon som känner sig manad ^^?

  • Jag vill spela, men vetefan om jag får ihop 3000.. när hade du tänkt dig? :)

  • Jag kan tänka mig ställa upp. 3000 poängs skulle vara rätt kul. Du tänkte dig alltså helt utan restriktioner såsom special karaktärer och sånt skit? Eller frit fram att köra dubbla rares och mer än 40 skyttar, mycket magi utan restriktioner?
  • fredag- lördag kväll runt sjuåttasnåret. Och ja eldborn du får köra med hur många rares du vill ^^

  • edited 28 april 2010 13:23

    fredag- lördag kväll runt sjuåttasnåret. Och ja eldborn du får köra med hur många rares du vill ^^

    Run, fools...

  • Kom igen Eldborn gör en Teclis 24PD armé.

  • Greasus will eat you all!!!

  • Vi kör väl med de vanliga arme restriktionerna? Alltså GT match, allt enligt de regler som GW själv supportar på sina turneringar?

    Fredag kväll hade nog passat bäst för mig, om vi spelar på torsdag så kan det bli lite bäl sent för att jobba på fredag morgon.
  • får man spela med specialkaraktärer på GT? Vill du fortfarande spela 3000 pts? På fre kan jag spela efter 21:00, och på torsdag närsomhelst under dagen. Du får bestämma tid så anpassar jag mig efter det. Skulle kunna spela så att vi är färdiga under fre innan 18:30.

  • Efter 2100 på fredag funkar för mig, har inget för mig ändå.

    Och ja på GT får man spela med special karaktärer, men jag kommer nog inte att köra med några sådana, fast det hade varit kul att grisa till lite andra saker.
  • edited 29 april 2010 08:39
    Hej. Imorgon (fredag) efter 19.00 söker jag någon att spela med. Jag måste vara stationerad här hemma men jag har spelbord, terräng och gott om plats. Hoppas någon vill spela! jag bor på Öbacka.
  • Seriöst? Inte en enda som vill spela lite? Är det mig folk är rädd för?
  • Är väl snarare Valborg som lockar gissar jag :\ Så är det för mig i alla fall.

  • edited 29 april 2010 19:54
    Haha ja självklart. Men Bebbe och Eldborn fick ju ihop en match sent då alla egentligen bör vara ordentligt packade, så jag hoppades ju på att det fanns ytterligare en som ville spela bort braskvällen. Men jag tänder väl min egen brasa i öppenspisen framför min warhammer hörna och bygger terräng och målar gubbar istället.
  • Jag skulle gärna spelat Uraithen, men åker bort över helgen. Kanske vi kan styra upp något till veckan? Jag har ingenting emot att spela mer med min fanatic lista, då du knappt fick chans att köra din.

  • Jag kommer ha det riktigt körigt de två kommande veckorna. Kanske någon dag (jag återkommer) men det ser ganska mörkt ut. Jag jobbar natt nästa och kväll veckan därpå och hela dagarna ska jag spendera med min son för att skola in honom på hans nya förskola (vi har precis flyttat). Så jag lär använda de få överblivna timmarna till att sova. Men som sagt! Jag hör av mig allt eftersom jag vet hur det ser ut.
  • edited 30 april 2010 11:05
    Fortfarande ingen som ångrats sig angående kvällsaktiviteterna med tanke på det dåliga vädret?

    Jag kommer fortfarande att sitta hemma på Öbacka och hoppas att någon ber mig ta fram spelbordet.
  • Det var farligt va tjatig jag började känna mig. Men enda sättet att få lite nya ögon på tråden i tid är väl att skriva ett inlägg (dock ber jag om ursäkt och lovar att detta är mitt sista desperata försök). Jag blir som sagt strandsatt hemma vid 19-tiden och är det någon som ställt in sina Valborgsplaner så får ni gärna fundera på om ni vill spela lite.
  • all by my seeeelllfff..... don`t wanna be ^^

  • Precis. Att inte en enda spelare var ledig för Valborg. Jag luktar ju fortfarande spya efter att ha somnat in i min varma uppkastade pöl. Så går det när ingen vill umgås... All by my seeeelllfff!
  • Vill någon spela tisdag/onsdag/torsdag kväll? Kan spela fanatic poäng eller lägre!

  • Någon här som är på en 2500 eller 2250 någon dag i veckan ? Gärna någon som jag inte har spelat 10 000 gånger mot.
Sign In or Register to comment.