**VIKTIGT** Berör alla FUSK:s medlemmar **VIKTIGT**

edited 27 september 2009 11:22 in Figurspel

Den 17:e oktober kommer FUSK att ha en dag då lokalen kommer att städas och röjas. Alla saker som vi inte vet vad vi ska göra av med kommer att slängas. Med detta sagt så vill vi att alla som har personliga saker i lokalen att dessa ska tas hem. Vi kan inte garantera att dessa kommer att vara kvar efter städningen. För att förtydliga:

Alla FUSK:s medlemmar ska ta hem sina saker som finns i lokalen innan den 17:e oktober annars finns det en överhängande risk att era saker kommer att slängas.

Finns det några frågor så är det bara att skriva i tråden.

Kommentarer

  • Jag har förvisso ingenting där så det drabbar ju inte mig hårdast precis, men jag vill ändå tycka att detta är ett bra beslut! Lokalen behöver en höststädning. Behöver ni hjälp med städningen?

  • hoppas att detta inkluderar figurer då får vi en ny bitz box jippi
  • Det var länge sedan jag var där. Tror inte jag är medlem längre, men som jag kom ihåg behövdes det en höststädning varje tisdag. Ibland även onsdag till måndag också. Året om varje vecka. Kanske har det blivit lite bättre. Det hoppas jag iaallafall, för er skull :)
  • Som svar på Perkanis inlägg kan jag nog å föreningens och styrelsens vägnar (rätta mig om jag har fel) säga att de slängda sakerna INTE kommer att doneras eller slängas till gamarna.

    Jag ser fram emot att hjälpa till med att styra upp en ny, snyggare förening!

  • Tänkte bara påminna alla om att det är nu på lördag föreningen städas och att alla saker ska vara därifrån innan lördag om ni har något där. Det är alltså inte okey att komma på lördagen och hämta sakerna.

  • är det någon som vet när fusk ska stänga för gott/flytta??

  • Föreningen ska inte Uphöra den ska flytta till ny lokal styrelsen kommer att bära möbler med mera den 17e och föreningen kommer va stängd för aktiviteter tills det är klart på det nya stället.

  • Var ska verksamheten bedrivas framöver?

  • vart är den nya adressen då ????

  • I en källare på slöjdgatan.

  • Som ligger ca. 100 meter från nuvarande lokalen right?
  • Nått i den stilen, rätt nära änden mot statshuset om jag förstod saken rätt

  • Mycket trevligt med ny lokal.

  • edited 12 oktober 2009 15:27

    Mycket trevligt med ny lokal.

    Jag väntar med det tills jag faktiskt sett den :)

  • Jag tror det kommer bli ett lyft, har hört rykten om att den fantastiska uppfinningen ventilation ska vara implementerad i nya lokalen

  • edited 12 oktober 2009 18:17

    Ventilation? Det är så mycket hål i nuvarandra lokalen så det inte är nödvändigt! :)

  • Det har blivit en liten ändring i planeringen. Snickare kommer att komma på torsdag för att hammra och snickra i lokalen så om ni har något ni är väldigt rädd om så kom och hämta det innan torsdag. I övrigt ska allt ni har där vara hämtat innan lördag, dvs. senast fredag, om ni har något där.

Sign In or Register to comment.