Fantasy: "Boka matcher" Tråden

1235744

Kommentarer

  • Är på FUSK från 23 ikväll(16e Fredag), om någon är sugen så säg till, 2250p
  • någon som har 2 armer och är sugen på att lära mig att spela detta på måndag?

  • tur för dig , så har jag med mig en VC armé och en empire armé (som är väääldigt modell... aja. det är inte den bästa) i stan just denna vecka, och är enbart ledig imorn hela veckan :)
    så imorn kring halv 6, senast 6 är jag där med dom. (Men jag är inte den som har stenkoll på alla som detaljer och små saker när det gäller reglerna, men jag är en motståndare iaf :) annars tar jag med regelbok, sen finn det säkert folk där som fattar saker som itne jag kommer göra.

    Låte det bra?
  • låter nice jag försöker komma ner finns en risk att jag fastnar har lovat att hjälpa en polare men om jag hinner så kommer jag ner.

    tack för att du ställer upp!

  • okej, men kvart över är jag out of there ;P (om inte jag hittar nån anna som vill spela)
    ingen orsak^^
  • Vill någon spela mot mina dark elves på lördag?

  • MG: Min darkelves är lediga. Sugen vid 20.00 ?
  • tre timmar räcker ju bra.
    2250pts ?
  • Tja, Jag letar en spelar till bland annat nästa tisdag eller torsdag, Bland annat kanske på lördag.
    Jag tänker spela minna DE alla de dagar. Dock lördag jag är nog upp bokad med high elf spelare, jag skrev det eftersom det är inte säkert. Men gärna TISDAG vill jag ha en motståndare. Kan gärna spela fanatic regler och upp till 2250pts match. Hör av er :)
  • Nån som är sugen spela mot lite Hög alver senare idag?

    Slå mig en signal på 0730833535 i så fall, kommer nog åka ner hursomhaver om inget oförutsett händer. Men bra om just du hör av dig

  • MG: när då hade du tänkt dig?

    Jag har 1500pts DE som behöver trimmas in till fancy. Är ev intresserad av lite lir senare på aftonen. Skall bara fråga min chef först... =P
  • Någon som är sugen möta 2150 poäng hög alver imorgon, vid sex snåret eller till och med tidigare kan jag nog spela.

    Bara att säga till.

  • edited 2 februari 2009 21:00
    jag kan inte imorgon, men torsdag skulle jag kunna spela med 2050 vc ;)
  • Skulle ha varit lite mer klar på när imorgon är, imorgon var för 12 timmar sedan, och det var då alltså fortfarande söndag, alltså är imorgon idag 2/2

  • kan fortfarande inte imorgon, tyvär
  • Eldborn@ Jag vill spela idag måndag 2/2 (inga missförstånd) med mina dark elves kl. 17:30-18.

  • fint, då tar jag med mig killarna med spets hjälmarna för drabbning

  • edited 3 februari 2009 15:16
    nån som vill möta mig på torsdag? har två tider :) börja 5, SENAST halv 6, spela klart den, sen nån som kan tänkas möta efter den matchen, ca 9? Möter helst dvärgar, empire, hög alver, lr bretonia
    (nån arme som jag inte möter ofta, lr alls :) )
  • Vill någon spela imorgon fredag eller på lördag mot mina dark elves? Med fanatic-restriktionerna.

  • Tja, är lite rastlös, är det någon som vill sistaminutenlira imorgon 12/2? Annars kan jag lira på lördag eller söndag. Jag kan lira med eller utan fantaticrestriktionerna, men de flesta lirar väl med dem nu eller? Helst 2250 poäng.

  • kanske kan, va lirar du?

  • edited 11 februari 2009 19:35

    Nån som är sugen o spela på lördag den 14 :)?

  • Nån som kan spela mot vc på fredag med eller utan fanatic reglerna, spelar mig ingen roll alls. kan börja kring 4, vill helst lyckas klämma in 2 matchen satt jag kan gå strax innan klockan 11, ska hinna med 18 över bussen från vasa. SÅ om nån känner sig manad? den andra kommer väl börja kring... 20 över 8 senaste borde den vara igång. NÅn/några som känner kallet? :]

  • Jag vill spela på fredag, med fanatic-regler. Vilken tid är den tidigare av matcherna?

  • kring 4-5 tror jag, kan 6 också, men ju förr desto bättre ;P dark elves igen antar jag? Btw, jag uppfattade aldrig ditt namn förra gången Didrik heter jag iaf :)

  • Någon som kan förbarma sig över en stackars High Elves spelare på Torsdag kväll?

    Nu på Torsdag efter sju snåret är jag spel sugen. Torsdagen den 19/2 alltså.

  • Jag är också jäkligt spelsugen. Är det någon som kan tänka sig spela 1500 poäng runt sju ikväll. Har tänkt prova min fancylista. Spelar VC btw.
  • Måste dra tillbaka min spelönskan då det dök upp någonting oväntat...
  • Jag skulle kunna tänka mig att spela på Torsdag 19/2. Jag spelar Woc 2250 poäng då. Fanatic restrektionerna, men det vore bra om vi kunde komma igång aningen tidigare, typ 6 halv 7.

    Johan
  • Tisdag 24/2 kl 19
    Mina emo-alver á 1500p-fancy vill ut å stuffa. Vem är pepp?
Sign In or Register to comment.