Hur många muslimer behövs det för att stoppa ett korståg? - En målartråd

edited 21 oktober 2008 22:58 in Figurspel

Här är tråden om min WIP muslimarmé till Warhammer Ancient/Historical Battles. Här kommer jag, om gud vill, posta någon gång i månaden med uppdateringar. Kommentarer och kritik är välkommet, så länge de är konstruktiva.

Ja, gud är stor:

ALLAHU ACKBAR!

Jihad!

Jihad igen!

Ok.. vad mer säger musilmer?

Atini wahädt kess birra, min fadlek

Marhaba, habibi!

Ya salam!

Besslama

Tyvärr så har jag inga baser än, men det kommer förmodligen att bli magnetbaser.

Kommentarer

  • Ser väldigt bra ut!
  • Grymt! Vilka fina figurer!

  • Snygga ja, speciellt med texten på armbanden och sköldarna

  • Tack, jag kan försäkra er om att de ser bättre ut på en halvmeters avstånd också :P.

    @ DragonTear: Tack, tack, jag är mycket nöjd med texterna även om det kanske egentligen inte står någonting. Det är roligt och omväxlande med den sortens målning. Jag vet inte om det framgår, men alla har armbindlar.

  • Kom på att din tråd är en fråga.

    svaret är...

    Troligtvis mer än fyra!

    Måla fler, dom ser bra ut!
  • Som klomster sa, du kommer att behöva fler än 4, speciellt som några kommer att låsas fast i spanien för att stoppa el Cid, dvs. om inte Perry's napoleonfigurer snor all min tid.
  • På tal om figurer så skulle jag gärna vilja veta när nästa beställning kommer att gå ut så man kan vara med på den nu när man har lite pengar att bränna på sånt. Varefter även bysantinerna kommer att ställa sig i styrka på fältet för att stoppa hedna folken från alla håll, Vissa av dem försöker ju se ut som våra vänner man jag vet inte det jag, som men vis man sade med vänner som dessa vem behöver fiender?
  • Good shit...
    ...men ska dom ha så där korta spjut?
  • Det är spjut, inte pikar!
  • edited 10 november 2008 23:37

    och de är skalade "på riktigt", inte som GW:s 20-kilosvapen ;0)

  • Precis... tänk er att spjuten är ett huvud längre än er. De är långa.
  • men 20-kilos vapen måste ju bara vara farligare. eller?

  • edited 11 november 2008 12:29

    Realism, ppft! Nej du det ska vara stora vapen, desto större desto bättre!

    Jag håller med Hive mind, ingen skulle vara rädd för de dära muslimernas tandpetare i "the Old world"

  • Förvisso... Men nu tycker jag att vi strävar från ämnet, har ni ingen kritik eller någon kommentar så får ni gärna förpassa er till andra trådar. :P
Sign In or Register to comment.