Lagtävling på Fantasia Fanatic

dea
edited 7 oktober 2008 13:07 in Turneringar / konvent

Som ni säkert vet har vi utökat lagtävlingen på Fantasia Fanatic.

Så har ni inte anmält ett lag är det hög tid att göra det nu. Ni måste vara 3-5 st i laget och alla måste spela samma spel.

Följande lag är anmälda nu:

Fantasy:

  1. Liten Tysk Lastbil (Mathias Eliasson, Erik Lahti, Leo Bruun, Christoffer Lundberg, Per Thunehed))
  2. Eurofighters (Johan Hagner, Victor Åström)
  3. Don Pedros (Peter Sagebro, Stefan Sagebro, Lars Eldborn, Daniel Henriksson)
  4. Dom kallar mig inte stridis för att jag är snäll..(Didrik Granström, Donald Granström, Jon Borg, Anton Sjöstedt)
  5. 42 (Chrissian Wiberg, Filip Schagatay, Jonatan Mossegård)
  6. 30+ (Morgan Flank, Björn Pilebro, Martin Rosén)
  7. Pappa På Semester (Stefan Paulsson, Fredrik Lithén, Magnus Stenman, Edvard Holmqvist, Fredrik Lundberg)
  8. Kramkalas (Johan Thulin, Håkan Karlsson, Axel Rydén)

40K:

  1. Bomans Boyz (Victor Boman, Tommy Karlsson, Johan Johansson)
  2. I Ablernas Värld (Jonas Abel, Niclas Ledin, Marcus Eriksson)
  3. Fair Play is For... (Patrik Ylmefors, Peter Strandgårdh, Johan Pilestedt)
  4. Alvprinsens Tårar (Fredrik Seijsing, Mattias Hägglund, Alexander Eriksson)
  5. Fabulous Destroyers (Falle, Oskar Andersson, Sven Eckerskog, Sebastian Magnusson)
  6. Jag ser hellre på Lena och Orup! (Robert Lindberg, Anders Brager, Frej Lindqvist)
  7. De laglösa (Johan Hofverberg, Rickard Yttergren, Viktor Öhlund)
  8. Skäggpung (David Wahllöf, Jonas Kriström, Ola Örnberg, Linus Söderberg)

Kommentarer

  • Du har väl inte glömt di gamle i fantasy... 30+ (Martin Rosén, Björn Pilebro, Morgan Flank)
  • Fabulous Destroyers
    (40k)
    Falle
    Oskar Andersson
    Sven "Vet-inte-vad-du-heter-i-efternamn"(Men det vet du, Dea ;) )
    Sebastian Magnusson( Om han har en plats, är det confirmed?)
  • Fantasy - Pappa På Semester (Stefan Paulsson, Fredrik Lithén, Magnus Stenman, Edvard Holmqvist, Fredrik Lundberg)

  • Trots att vi verkar tappa deltagare för varje turnering så fortsätter vårt lag i Drakes minne, men sammansätningen är ännu diffus, liksom namnet. Jag och Robert och Frej men sen får vi se resten... Frågan om namnet blir tio små negerpojkar om detta fortsätter ;)
  • Tillökning i Drakes minne; Per Andersson. Nu tar det sig sa mordbrännaren!
  • edited 10 oktober 2008 08:44
    Det är Lindberg!! Lindberg... inte Lindgren, LOL, det forsätter att spöka sedan Fancy fanatic. :)

    Sedan skulle jag vilja föreslå ett namnbyte till:
    Det finns ingen drake. ;)
    Eller... "Jag ser hellre på Lena och Orup!" :p

    Jag lämnar detta i Dea´s kapabla händer...
  • "Jag ser hellre på Lena och Orup!" lol. Det måste ju Nicklas uppskatta :D

  • Dea och Dante har mitt fulla förtroende att skramla fram ett lämpligt lagnamn åt oss. Jag är ändå så förvirrad att jag knappt vet vad jag själv heter. Tack och lov vet ju Robert vad han heter, även om alla andra verkar missuppfatta det :)
  • "Jag ser hellre på Lena och Orup!" lol. Det måste ju Nicklas uppskatta :D

    Ja, jag kan höra hur hans hörntänder gnisslar redan nu. :)
  • Sedan skulle jag vilja föreslå ett namnbyte till: Det finns ingen drake. ;) Eller... "Jag ser hellre på Lena och Orup!" :p Jag lämnar detta i Dea´s kapabla händer...

    Inte ett svårt val:-)

    Namnet fixat (även ditt Robert, sorry)

  • Skulle bara vilja påpeka att vårt lagnamn är felstavat. Det ska vara "Liten tysk lastbil" och mitt efternamn är Eliasson, inte Elisasson. Antar att det bara är en miss, men det vore bra om det skulle fixas så att det inte är fel på själva turneringen :p
  • lite tysk lastbil är iofs aldrig fel heller ;P

Sign In or Register to comment.