Lag till Fantasia fanatic

edited 6 oktober 2008 16:12 in Turneringar / konvent
Nu på Fanatic verkar lagtävlingen få allt större plats, något som verkar spännande. Vad som inte verkar lika spännande är att inte ha ett lag att spela med. Bara en ytterligare medlem från Rödängsnissar of Doom (40k) ska delta i år så någon fler skulle behövas. Alternativt att vi går med i något annat lag.
Hur ser det ut för er andra? Är ni redo med lagtröjorna sen länge eller sitter ni ensamma utan lag?

Kommentarer

  • hur sent kan man anmäla ett lag?

  • Fair Play is for Suckers ställer upp i år igen, dock något reducerade, så vi kanske byter namn till "Fair Play is for..." då vi uppenbarligen saknar ena riktiga "suckers"! Hä!
  • hahaha va blir d för outfit iår då Kapten Vendetta?
  • edited 7 oktober 2008 06:35

    kanske "Foreplay is for Suckers" istället? Lite annorlunda och fortfarande relevant...

  • Setomidor: ROFL, klockrent! =D

    Kan själv säga att jag gärna hakar med i något lag (40k) om någon känner för att ta in ett extra löst folk, kanske Rödängsnissar of Doom accepterar en?

  • Jag kan tänka mig bilda 40k-laget "Det heter inte lag" om jag får några med mig.

  • Eldoriath: Det är inga problem. Lagnamnet kan vi nog ändra i såna fall. :)
  • Ang namnet där...trodde själv det var tanken, att det outtalade namnet var Fair play is for(eplay). Roligt.

  • Nice, lagnamnet spelar inte så stor roll för mig, men det kanske sabbar temat iom att jag är från umedalen och spelar chaos mariner?

  • edited 8 oktober 2008 14:59
    Jag har alltid tyckt att folk från Rödäng är lika Chaos Mariner.
    Umedalarna, de spelar typ mkt innebandy visst? O det är ju ungefär vad som brukar hända i Warpen...
  • Umedalen...rödäng...va?? Det råder visst inte så stor lokalkännedom här på forumet, det är ju vitt skilda platser!
    Rödängare gillar dessutom alla möjliga arméer. :)
Sign In or Register to comment.