Behöver 3 st icons of nurgle från chaos marine lådan!

edited 18 september 2008 21:12 in Figurspel

Ja som rubriken säger så behöver jag 3 st icon of nurgle.

Finns det någon här i Umeå som sitter och campar på någon icon of nurgle som skulle vilja ge bort/sälja/ byta bort den(dom) till mig?

Kommentarer

  • Har en icon of nurgle, behöver icons of tzeench
    kan ta nurgle iconen till Fantasia (oavsett om du har en tzeench icon över eller inte)
  • tyvärr har jag inga icons of tzeentch då jag inte spelar chaos space marines. hade tänkt anväda icon of nurgle från marine lådan till att göra egna deamon icons till min demonarmé.

    jag ska kanske ner till fantasia på lördag, lämnar du den där eller ska vi träffas vid en bestämd tid?

    vill du ha betalt för den?

  • Jag kan lämna den (om jag hinner förbi) och den kan jag bjuda på :-)
  • Jag borde väl ha några icons över från mina två chaos marine lådor. Använder inga av dom iconerna, så jag skulle kunna lämpa av dom på fantasia eller lämna över dom på FUSK på tisdag.

  • Jag kanske också har, dumpar på fantasia om jag hittar den.

  • Har ngn över, så tar jag tacksamt emot tzeench-iconer :-)
  • tack så mycket alla !

    btw skulle även behöva en Chaos Defiler Living Armor Whip, någon som även har en sån :P

  • Är det den oerhört fula extra närstridsarmen till Defilern? Den som ser ut som ett knippe daggmaskar? Jag borde ha en kvar, men det är länge sedan jag byggde min Defiler.

  • Per Andersson: ja det är den ;)

  • Om inte du har kvar så tror jag att jag också kan ha någon liggandes annars.

  • @ Jonke: Har du ngra Tzeench icons över?
  • Njae. Beror på om jag definitivt bestämmer mig för att skrota planerna på en tzeentcharmé.

  • Jag får tacka den personen som lämnade en icon på fantasia i lördags!

    Nu fattas bara två stycken, någon annan som har lust att donera en ? :P

  • Jag har plockat fram en nurgleicon nu och kommer förhoppningsvis ihåg att ta med den imorgon.

    @Linus: Tar med tzeentch till dig också :)

  • @ Mr Fulgrim: Vassego
    @Jonke: Bitte sehr ;-)
  • Jag har 5 defiler CCW's över om du vill ha
  • Jonke: låter bra, tackar tackar!

    Falle: behöver bara en. Ska ha två soulgrinders i min demonarmé och då tänkte jag prova byta ut ena klon på en soulgrinder och ersätta den med en living armour whip så att båda blir lite mer unika. Får se hur det hela slutar, den är ju ganska ful men den kanske passar bättre till en soulgrinder, vem vet :P

  • edited 23 september 2008 17:24

    Jag kommer fara in på fantasia senare i veckan, troligen torsdag, och lämpar av två iconer till nurgle och två iconer till tzeentch så kan ni ta dom, en själv har ju inte så stor nytta av dom =)

Sign In or Register to comment.