Festung Europa vs. Fortress Europe

edited 29 augusti 2008 08:04 in Figurspel
kolla in det här :) http://www.flamesofwar.com/hobby.aspx?art_id=841

det står även på sidan att om man tar med gamla festung bok till sin återförsäljare så och köper den nya får man en divisional book gratis............. :)

Kommentarer

  • Låter toppen nu råker det ju vara så att mina kära grenadiers nog inte får så myclet nytt kitt i boken eftersom high command inte tycker om dem :) men jag ommer defenitivt att plocka upp den när jag kan
  • och i den nya boken så är alla arme listor uppdaterade till liknande dom i cobra... :) det betyder för ryssen att man inte behöver ha problem med support points :)
  • så kan vi förvänta oss ännu argare ryska listor nu eller? med ett minimum av trupper och så mycket pansar att man undrar om det inte skulle vara enklare att bara hälla stålet över tyskland och sen svälta ut dem
  • snarare lite roligare arme listor..... nu kommer inte recon bilar kosta support points :) hoppas jag!!!? så då behöver jag inte bara ta bra saker... för problemet har alltid varit för ryssen att support pointsen inte räcker till och jag tar ju inte några ba-64 istället för tanks eller vad skulle du göra??
  • Alla saker från kampanjböckerna dyker upp i Fortress Europe. Det är verkligen goda nyheter så slipper man köra alternativa listor bara för att de har de bästa leksakerna. Slytligen som lite extra uppmuntring till daniel för hans envisa klagande.

    3. och 6. Fallshirmsjägerdivisionerna i normandie
    http://www.flamesofwar.com/hobby.aspx?art_id=820

    Kom ihåg att listor från FoW:s hemsida är lika officiella som dom i böckerna
  • edited 4 september 2008 09:27
    shit, jag som skulle bygga på mitt riflecompany usa. Ja ja det blir 2000 poäng fallsjärmjägare till först då. :)

    Each platoon or Sturmtrupp contained a mix of weaponry that included a number of the unique FG42 automatic rifles, making Fallschirmjäger-Aufklärungs-Abteilung-12 the largest user of that weapon in Normandy

    sweet.
  • vad är det för skillnad på dom fj du har då... och dom i 3. och 6. Fallshirmsjägerdivisionerna ??
  • mer coolt support.
  • nice :) blir intressant att se skillnaden då vi spelar nästa gång
Sign In or Register to comment.