FOW: Boka matcher tråden

2»

Kommentarer

  • Jag och Krucke kommer att befinna oss på FUSK under stora delar av helgen för att fortsätta med att sätta oss in i FOW-systemet. Om någon gillar att sno godis från små barn kan ni PMa här för vidare detaljer ;0)

  • Jag vill hemskt gärna köra min första FoW match. Jag lär behöva lite hjälp med regler ;P Jag kommer befinna mig på Fantasia runt tolv imorgon så om någon vill möta 1250poäng udarny strelkovy (omålade:( ) late war ryssar är det bara att komma till Fantasia och fråga efter Thom Olofsson så går vi till FUSK (om det är öppet). Jag har ganska lång tid på mig så två matcher skulle jag gärna försöka att hinna med.

    Vill man nå mig via telefon är numret 0730946481

  • Söndag den 17:e juni kommer det att spelas FOW igen! Möjlighet till introduktionsmatcher finns, hör av er via PM eller i tråden!

  • Vart spelar ni?

  • Tanken var att vi skulle vara i kvarterslokalen på Ålidhöjd, men det har uppkommit rykten om att Worldofboardgames på Carlshem vill ha lite demospelande och att vi därför skulle flytta spelandet dit. Jag återkommer med detaljerna!

  • ok, annars vet ni att ni är alltid välkommen att demospela på fantasia

  • Ah det skulle vara nice att få skälv komma igång lite mer med mitt FoW.

    Vilket påminner mig skulle vilja spela med mina mid tyskar eller late war ryssar, detta kommer vara lite mer casual då jag är fortfarande ganska ny med spelet och har inte kört allt för stora matcher än. Dock har jag möjlighet att köra 600 och 1500 mid-war och 1750 late war.

  • Ja dea, vi (jag) dyker gärna upp lite demospel, behöver bara bestämmas tid!

    Vi får se hur många som tänker dyka upp, blir vi många så behöver vi vara i kvarterslokalen p.g.a utrymmesskäl.

    @Nuwisha, du är välkommen antingen den söndagen eller typ närsomhelst annars med!

  • Låter kung, tycker vi bokar in en fredag när du kan och lirar lite. Då kan jag ju vara med själv också:-)

    Ska ni spela i kvarterslokalen och behöver terräng, hojta så kan ni låna våran

  • Vad sägs om nästa fredag? (den 15:e)

    På så sätt hinner vi kanske visa upp spelet lite om någon är sugen på att hänga med på sommarturneringen!

  • Låter som en plan. Vilket tid skulle passa för dig? Det går bra nästa vilken tid som helst för mig den fredagen.

  • Jag kan avsätta heldag på fredag så hinner jag både spela en "riktig" match mot dig Nuwisha (självklart casual så att du känner att du får tid att sätta dig in i reglerna) samt finnas på plats för demospel för både Dea och Fantasias kunder!

    Så jag finns på plats från 11-18 så är det bara att du kikar in när du har tid! Om du känner att inte helt har glömt bort precis allt så är det nog roligast att spela en "fullstor" match, jag har med mig både 1500 midwar och 1750 latewar!

  • hm... men då tro jag att min 1500 midwar blir bra för den är nästan färdig målad har bara några trupp transporter och tanks att måla, men det går snabbt så får vi hel målade arméer.

    Men jag försöker komma 11 då på fredag så har vi tid på oss för en hel match.

  • Jag kommer också att dyka upp på fredagen den 15e med både mid och late war tyskar.

  • Låter strålande ser till att terräng finns och lägger ut det på Facebook också

    Glöm inte bort att ni har ju möjlighet att boka undan FUSK lokalerna. Där finns bord, lite FoW terräng också.

    //Andreas

Sign In or Register to comment.