Flames of war september

edited 21 augusti 2008 09:07 in Figurspel
ja det var ju ett tag sen man var här på forumet men jag har haft det fullt upp....
jag blev pappa nyligen till en lite flicka :)
men det var inte därför jag är här ... hehe
nu har battlefront börjat att släppa stuff till late war ryssar kolla in det här....

In Shops 13 September
SUAB03 Udarny Strelkovy Batalon Army
SBX02 Udarny Strelkovy Batalon
SU057 PT-34 Mine Rollers (x5)
SPS01 Soviet Paint Set
SU941 Soviet Decals (Late)

In Shops 27 September
FW207 Stalin’s Onslaught
GEAB07 78. Sturmdivision Sturmkompanie Army
GBX24 Sturmkompanie
GE147 Panzerwerfer 42 (Maultier)
SU733 Pyl’eyn and SMG Company

så nu blir det att börja köpa mera ryssar då :)

Kommentarer

  • ser ut som min tappra män måste ut och stoppa ryssen igen,
    Panzerwerfer 42 (Maultier)? dög inte katushan, måste ryssen sno mina raket bilar. :)
  • Och varför måste de sno den fula modellen raket bil när de har en JÄTTESNYG egen modell nämligen katushan Nåja verkar sm man kommer att ha nån att slåss mot åtminstone. Föresten tjenare Daniel inta hört något på ett bra tag nu trevligt att se att du lever när kommer du tillbaka till Umeå?
  • Först och främst: Grattis till dottern, Zhukov

    Ser ut som om vi tyskar kommer att få fullt upp på östfronten nu. Bra att höra att du kommer tillbaka snart Daniel för jag tror att jag och Per kommer att behöva lite hjälp mot de ryska horderna.
    Vad menar du med att ryssarna snott din raketbil? Den har ju ett GE-nummer (GErmany) så den har nog bara blivit omgjord precis som Panthern.

    Undrar vad ett Sturmkompanie är. Sturmdivisioner tycks vara någon slags tung infanteridivision med ett större förråd av StuG och Tankjägare än de vanliga Grenadiererna så det låter som något för dig Per.
  • så du menar att jag kanske kan få med mig ännu mer av mina kära stugs? hmm tror fok kommer att tro att jag spelar ett tank kompani då med tanke på att jag redan har 7 vagnar i en vanlig strid även om de var lite för lätta för att ta sig an dina 3 panthers men jag fick dig i allafall att svettas lite innan de blev sprängda, hoppas du gillade matchen och hade kul med att möta mig. Blev bara lite sur på mina tärningar, nåja nångång så ska väll tärnings karman komma och bita en i rumpan
  • varför byta den snyggaste modellen dom har ( ja per, jag vet att du inte håller med). jag kommer upp runt den 1 september.
    och natuligtvis
    Grattis till dottern, Zhukov
  • jag får tacka då för gratulationerna :)
    och jag hoppas att jag ska kunna spela mera i framtiden.
Sign In or Register to comment.