Nya Warriors of Chaos-figurer + cover

2»

Kommentarer

  • NasNas
    edited 7 september 2008 14:16

    Sneak peak på GWs nya Daemon Prince;

    HÄR

  • edited 7 september 2008 14:36

    Schyssta grejor, framförallt hundar i plast. Det är verkligen irriterande när den (i poäng) billigaste truppen kostar mest att köpa.

  • Ojdå, lite bakis idag hehe. Fixat.

  • NasNas
    edited 7 september 2008 23:22

    Chosen Warriors;

    HÄR

    CHAMPION

  • det skriker ju verkligen 5th ed om dom.. har inte bestämt om jag gillar dom eller inte :l

  • Jag vet inte vad jag ska tycka om Knightsen..
  • Jag gillar iaf de nya modellerna skarpt. Mycket mer dynamiska och detaljerade än de gamla. Gillar särskilt knightsen.
  • undrar om den nya demon prinsen kommer vara gjord så att drak vingarna till fantasy passar på dess rygg, så som 40k prinsen är gjord?

  • chosen warriors var inte jätte snygga men men..
  • Alla chosen har snygga överkroppar och fula ben imo. Lite som Archaeon till fots fast ja bättre måste jag säga. Knightsen ser lovande ut tycker jag. Lite svårt att se på det där gruppfotot men de verkar coola.

  • Lorden till häst är ju riktigt ögongodis, GW's snyggaste figur 2008, i min ödmjuka åsikt. =)

    Ridande marauders tog ett tag att vänja sig vid, men nu gillar jag dem.

    Knightsen, mja jag hade väntat mig mer.. Får jag se några fler paintjobs på dem kanske
    jag kan bli mer intresserad..

    Chosen till fots, nä jag tycker faktiskt inte det är snygga figurer, skulptörerna kan bättre..
    Jag gillar championen lite, men inte helt till 100%

    Nu gärna close-ups på hundarna, få se om de är nåt att hänga i granen..
  • Holler med om lården till hest den ser ut att sita och mysa övre synen av en brinnande stad ända felet som jag ser det är att den inte har fart som dom andra Knightsen vilket kanske gör att han inte riktigt passar in där... i ett Chosenblock därimot...

    Maraudersarna tycker jag dom fått til riktigt bra men det kan nog va kontrasten mot de gamla.
    Knightsen och hundarna riskerar att inte slå lika mycket då de gamla modellerna är riktigt bra men bara på tok för dyra men det ska bli riktigt kul att se dem laiv.
  • Känner vi inte igen den där Championen från WAR videon? Eller från Soul Calibur rättare sagt?

  • edited 13 september 2008 14:49

    tänkte bara visa detta som jag hittade på warseer!

    hela bilden på den nya demon prinsen

    Länk

  • Hittade en närbild på Wulfrik

    Wulfrik

    På Sigvald också:

    Sigvald

  • Sigvald var ju ungefär hur cool som helst, men den där Wulfrik... "Wulfrik carres trophies taken from the foes he has killed", men så originellt! Vilken ond ledare bär INTE trophies? Figuren var dock otrolig, framförallt målningen. Han ser ut som en Woad från King Arthur, mycket snyggt!

  • edited 13 september 2008 22:39
    Jag har fått se ett bättre paintjob på knightsen nu, de ser inte så dåliga ut som jag upplevde dem tidigare..
  • Jag är lite kluven när det gäller demonprinsen. Nu är det inte den charmigaste vinkeln precis men jag vågar inte säga om jag gillar den...
  • Wulfrik = zombie. Sigvald = min nästa vampire lord. Äntligen en klockren vampyr! Konstigt att GW gör chaos-karaktärer till VC och VC-karaktärer till chaos.

  • Wulfrik skulle göra sig rätt bra som Wight King också...

Sign In or Register to comment.