Bräd spel på lördag

edited 28 juli 2008 17:24 in Figurspel
Tja funderar om det finns nå folk som kan vara intreserade att lira lite bräd spel på lördag denna vecka för att få ett avbrott från de andra liren som vi alla älskar.
Som ni alla vet så finns det en del brädspel på klubben och det är primärt bland dem som man kan välja vad man är intreserad av att lira, Om man har något annat så skriv in det så får vi se om folk är intreserade. Om ni tycker att detta låter som en toppen ide så skriv in ert namn i tråden och vad ni känner att det skulle vara intresant att testa. Om folk vill ha en lista över vad som finns tillgängligt så borde jag kunna skriva in en sådan på onsdag eftermiddag. Hoppas på månget svar.

Kommentarer

  • 8 personer twilight imperium :p.

    Nä jag bara skojjas (jag vill då inte det) hoppas du hittar många glada spelare, jag ska nog inte komma dock!
  • Alltså Klomster det var tänkt att det bara skulle vara en dag inte hela helgen :)
  • Fick du spela nånting?
  • Jo då Lite Arkham och så fick jag möta Johannes i FOW där grenadiers återigen spöade Finnar. På lördag så komer det att bli som vanligt med lir och sånt, Misstänker att det blir SCION i Frankrike. Om annat så kommer jag att dra med mig EXALTED för att ni ska få ta er en kick på vad det innefattar med setting och annat. Hoppas att det var en trevlig helg.
  • Har irontoe sagt nåt eller?
  • Nå jag bara antar grejer just nu Det är därför som jag tar med mig en backup om det inte skulle bli som jag tror.
  • Ok, annars så är väl en snabbis inom nåt rpg inte så svårt att köra.

    Undrar om vi borde ha en "Veckans rollspel" tråd....

    *Funderar*
Sign In or Register to comment.