Fancy fanatic norrifrån

edited 26 juni 2008 17:50 in Turneringar / konvent

Jaa, är det någon som ska ner till fancy fanatic från de (ännu mer) nordliga trakterna av Sverige? SItter själv i Malmberget just nu och har tänkt vara med.

Har fruktat tågresan lite (6 timmar enkel väg) då det är lite mycket åkande för lite tid i Umeå (jobbar så måste ner på fredag och upp på söndag)... Ja, jag sa ju lite, det var till SJ tog över tågtrafiken, Ner till Umeå tar det "bara" ca en halvtimme längre och tåget går som vanligt annars (förutom att all tågtrafik in till Umeå upphört så man tar bussen sista biten), hemresan däremot: Närmare 8 timmars tågresa och enda resan som går är 06:30 morgonen efter turneringen (buss till vännäs, vänta 40 min, tåg till boden vänta 30 min, tåg till gällivare...) och dessutom har priserna gått upp med 60kr per resa, dvs 120kr extra att betala för 2½ timmars mer restid och 2 fler byten än tidigare.

Så helt enkelt: Är det någon som ska neråt med bil eller annat och som känner för att ta med sig en person extra (vi delar bensinkostnader såklart), även om det är från Lueåtrakten så kan jag gärna ta mig dit själv ,eller iaf lifta till Luleå på tillbakavägen. Om det är planerat att åka ner tidigare än fredag eller åka hem senare än söndag så kan det vara möjligt att jag lyckas få ledigt fredag eller måndag.

Hör av er om ni ska ner så kan vi höras lite närmare turneringen om mer detaljer...

Kommentarer

  • Tjenare

    Jag vet en kille som ska ner, jag kollar med honom

  • Ifall någon är intresserad så tror jag att det fixade sig med hjälp av wazz :)

  • Jag är interesserad :D va bra =) Ska ni spela något innan FFF?

  • Vi skulle höras lite er senare så får väl fråga om han är sugen på att testa FFF lista och 5e editionen lite. Vi måste bara försöka se till så vi kan ta ledigt båda två, han skulle höra av sig när han vet hur han får ledigt och när han åker så får jag planera efter det.

  • Tobias från ume skulle komma upp till helgen ska höra med ylmefors om man kanske kan spela lite.

Sign In or Register to comment.