Flames of war över sommaren

edited 24 juni 2008 12:55 in Figurspel
Hello Hello all you friendly gamers who are caught in this dreadfull weather we are having with the evil daystar just pounding away at us and all the girls getting skimpier outfits by the minute to go to the beach in, just dreadfull. So to keep us away from all these dreadfull things that are right outside our dors I sugest that we get together and play some FOW over the summer, just post When, Where and How here, and hopefully someone will bite and give you a good game
«1

Kommentarer

  • Any time, any points, MW or LW, I'll fight.
  • Tjenare Johannes Skulle det passa på Onsdag i veckan? MW eller LW får du bestämma,
  • jag skulle gärna spela men jag har för mycket att göra nu på huset.... sorry :(
  • Jag kan tänka mig att ta en match eller två nästa vecka, jag vet inte om det blir fullt ut 1500p, men åtminstone 1000-1200p. Vem vill bita i gräset (eller, ja, sanden) då de blir förhjälpta till evigheten av mina Ökenråttor?
  • Onsdag blir bra. Mid eller late, hm, jag vill ju prova mina SS men om jag tar mid kan jag spela mot seijsing efter att visat vad glory boys går för.

    Jag kan ta med båda arméerna, Tyskarna tar inte så mycket plats, så avgör vi på plats.
    Kan du spela kl 1200?
  • Hmm det var tidigt kan vara inne till dess men skulle helre lira lite senare ty då kan jag komma in gratis typ 1600.1700 men om det inte går så kan jag vara inne till 1300 då kommer jag dock at behöva betala för resan. Men hur som haver så synes vi på Onsdag
  • ok, 1700 blir det
  • edited 1 juli 2008 09:25
    Hakkapelli, vad sägs om en FoW match ikväll den 1a juli? På FUSK, 1000p mid-war?
  • Jag kan också tänka mig att spela nån gång.
  • När och vad Seijsing Jag har inget emot att möta dig med lite Grenadiers som återigen har bevisat att vi kan handskas med gloryboys Efter att ha jagat bort lite
    SS Pansergrenadiers Igår när jag mötte Hakkapelli :) föreslå en tid så talar jag om det går bra OK.
  • Just let me know hen and I will play
  • Anybody Feel like Having a Game This tuesday (tisdag) 8 juni 1500-2000 pts With a start time at 17,00 give or take 15 minutes for problems with the car or something?
  • It would seem like it's up to the glory boys to try to stop the grenadiers again. 17 something a clock will be fine.
  • I cannt today but Wed if thats ok
  • Hello again if anybody is still coming in here to check for games I was wondering if we could have a game on Wednsday or Thursday. Preferably after 1700 that way I can get in for free.

    Thank you for your intrest have a nice day.

    Per Johansson
  • Yo Perkanis, du måste hjälpa mig med mitt tyska infanteri, jag har hört att du är en hejare på sånt....

    Typ.

    Hur som helst, om du hjälper mig få ihop en liten lista och kanske joinar mig bland limångorna så kanske vi kan köra typ en 600 pts match!

    Interested? Lördag skulle va bäst, eller Söndag, spelar ingen roll.
  • Själv klart Klomster Inga problem sen så kan jag tala om för dig vilka grejer som jag anser fungerar som understöd till dem.
  • edited 14 juli 2008 20:36
    Whippiiii!

    Synes i helgen, det blir väl spel som vanligt!

    Edit: Tigrar!
  • Hello again if anybody is still coming in here to check for games I was wondering if we could have a game on Wednsday or Thursday This week. Preferably after 1700 that way I can get in for free.

    Thank you for your intrest have a nice day.

    Per Johansson
  • Wednsday would be good for me
  • Sweet then I will be there Hopefully some more pepole might decide to turn up, Thanks Tim
  • Does anybody feel like having a game this Week? if so please put down a post in this thread with details of when and what sort of game You woud like to play,
  • I can play anytime next week
  • Thanks Tim How about wendsday?
    Är det nån annan som känner för att ställa upp på att lira lite? PÅ onsdag
  • Jag måste ju spöa grenadiererna någon gång så jag kommer också.
  • Onsdag will be kool I will bring my US
  • Jag kan kanske vara med under dagen. Jag har mina midwar Afrikabritter. 1500 pts.

    På kvällen är jag dock upptagen,
  • Tjenare johannes Kollade lite på listan som jag mötte dig med senast det visade sig att den var ungefär 215 poäng kort :) nåja det var en bra match när ville du lira nästa vecka?
Sign In or Register to comment.