The forces of the ordo malleus will stand fast!

edited 6 juni 2008 20:04 in Figurspel
Yo dudes, jag tänkte slänga upp en idé om en apocalypse match!

Deamonhunters Vs Deamons!!!

Episk köttfärs är vad jag är ute efter, och glorious last stands!
Detta är före planeringsstadiet så säg vad ni tycker, det skulle va trevligt om allt var målat (eftersom det ser i de flesta fall bättre ut då) så jag tänkte ha det som krav.

Säg vad ni tycker, och om nån vill va med!

Kommentarer

  • edited 6 juni 2008 21:54
    Lycka till Klomster och kom ihåg om du putsar rustningen så kan du gömma dig lättare
  • Tack broder.

    Dina ord är visa!
  • Jag vill dokumentera allt.

  • Så bra! Då behöver vi bara några som spelar!
  • Demonerna är väl det som det är svårast att få tag på. De kom ju för någon månad sedan så det finns förmodligen inte så många demonarméer i apocalypsstorlek.

    Och meatshielden är som vanligt beredd ifall den behövs SIR.
  • YAY.

    75th?
    Always good too have!
  • Detta ska vi nog kunna styra upp :)
  • Ska man bli glad eller ledsen i denna stund?

    En riktig demon kommer och visar sitt intresse. Kanske dags att gräva fram denna tråd lite då den blivit lite off.
  • ;)
    Jag kan nog styra upp ca 5000p med hjälp av mina fränder
  • Ajdå, ja då måste jag hitta grey knights att möta denna oundvikliga ritual som kommer låta horder av demoner att komma in i det materiella universumet!!!

    Brother grey knights! I need your help!!!

    Alla med grey knights som är sugna att köra, (eller bara deamonhunters) är välkomna att vara med, fasst det kan va en idé att inte bli för många eftersom vi då inte kommer att rymmas, det kommer säkerligen äga rum på fusk.

    Vi kommer nog köra ett scenario som en vän till till mig totar ihop, då deamonhunters ska ta och förstöra en chaos portal!

    Massiv slakt och sustained attack med glorious last stand är att vänta! Det kommer bli awesome!

    Så intresserade! Visa ert intresse!!!
  • well om du vill ha lite riktiga Mariner och inte silver bestick så kanske jag kan ställa upp om det passar i mitt schema av andra aktiviteter :) Eller så kan jag alltod låna ut mina Grey Knight Termies så att du får lite mer att leka med.
  • Every grey knight is needed in this time of need!

    Om det blir brist på deamonhunters så kan du joina, termies är välkomna.

    Hade tänkt att det skulle primärt va knights och inquisitors och lite stormtrooper skräp!


    Ska kanske göra en portal enkomt till tillfället!
  • Fine by me och när det gäller termies så har jag ju bara den enda gruppen av GK termies så om du helst vill ha det GK (silverbestick) specifikt så lånar jag gärna ut dem så att de får lite luft och tid på fältet efter många år i lådan.
  • Låter finfint Perkanis.

    Om jag finner isnpiration så kommer (eller snarare bör) jag göra en stor chaosportal att ha i mitten av bordet.

    Så blir det mer specifik terräng till matchen, i stil med när Falle och co spelade battle of the giant penis.

    Fasst jag såg då aldrig någon sån ;) , så jag får väl lov att visa vart skåpet ska stå!

    Nepp, nu får det bli så, jag måste göra en gigantisk portal, får även komma på lite häftigt fluff att ha till striden, så den blir ännu mer episk!

    Om nån vill sponsra med ideér och/eller bits att sätta på portalen så är det välkommet!
  • edited 15 juli 2008 20:41

    http://www.tanksandtrolls.co.uk/40KGrey%20Knight%20Titan.htm

    Den vill jag ha med!

    Jag har börjat lite lätt på portalen, blir det bra om hålet i mitten är lika stor som en dart-tavla?

Sign In or Register to comment.