Bilder på nya marines

Kommentarer

  • Codexframsidan var ju tråkig
    Nya land raidervarianten är alltså verklighet
    Captain Sicarius såg riktigt arg ut, en av de bästa marinemodellerna hittills

  • ThunderFire kanonen såg jättehäftig ut. precis som det mesta där. förutom scout bikers...
  • Allt underbart och jag gillar framsidan. Det är tydligt vilken armé som är GWs älsklingar.

  • Omslaget till Codexen var rätt lam faktiskt. Det kändes lite som "ska jag behöva stå ut med att kola på den där i HUR MÅNGA ÅR sa du?"

    Scout Bikers fick ju de vanliga scouterna att se dynamiska och levande ut. Rätt trist, men å andra sidan var just den bilden sämst.

    I övrigt var det kanon, iaf det mesta. De två nya special sergeanterna var mer "roliga att de finns" än "wow, vilka läckra modeller!" även om Chronus skulle passa riktigt bra in bland mina Iron Warriors...

    För övrigt såg nya Sicarius rätt Chaos ut.. såg lite skumt ut, men den verkar vara välskulpterad iaf.

    Redeemern och Techmarinen med Thunderfire gör mina IW avundsjuka på lojalisterna :( Jag kanske måste ta tag i en Salamanders-styrka också?

  • edited 5 juni 2008 07:23
    jamen sådärja!
    Sternguard Veterans är ju precis som jag tycker att varenda Marine ska se ut!
    Nån som vet om det är plast eller metall?????
    *börjar drömma sig bort om att äntligen ha en Marine-armé där varje enskild modell får se bra ut istället för att se ut som en leksak*
  • skulle tro att sternguard som går är i tenn men dem som har jump pack är i plast

    förövrigt älskar ja han som har svärdet i 2-hand fattning och scout sgt gillar jag med, synd bara att han har bolter och inte närstrids vapen :(
  • sternguards var riktigt snygga

  • Min personliga favorit är scoutsergeanten. Klart en veteran ska ha skägg!

  • Den kommer att inhandlas när skiten dimper ned. Drop pod i plast säger du? mmhmm.

Sign In or Register to comment.