Modeller till 5th eds grundlåda

edited 1 juni 2008 01:45 in Warhammer 40k

Om det är någon som har missat det så finns det bilder på warseer på (alla?) modellerna från grundlådan till 5th ed.

Orks Marines

Marines ser riktigt jäkla bra ut för att vara enklare versioner av de vanliga. Jag är imponerad och har redan börjat fundera på vilket chapter jag ska måla dem som... Orksen är jag däremot inte överväldigad av, även om de ser helt OK ut. Deffkoptas är dock en riktig godbit tycker jag.

Kommentarer

  • Wow vilken låda alltså! När kommer den? I samband med att 5th ed släpps hoppas jag!

  • Lådan kommer först i september eller möjligen augusti. Battle for Black Reach ska den heta.

  • Ser ju riktigt bra ut.
    Hade själv snäppet högre förhoppningar på marinerna då GW sett ut mer och mer com om de försöker gå lite "oldschool".
  • Är det med en ork dread?

    För det finns en i bakgrunden, fasst den ser metall ut.

    Och vad har marine-dreadnoughten för vapen?

    Ser ut som ett köp om jag får ett jobb!
  • Är det med en ork dread?

    Nej

    Och vad har marine-dreadnoughten för vapen?

    Multimelta & close combat weapon

  • Ok, den såg ut för mycket som metall-versionen för att övertyga, bra med fakta.

    Och multimelta, check, man såg väldigt lite så jag blev osäker om det var meltan eller plasman.

    Coolt med bilder, hur ser själva lådan ut?
  • Vilka xunkiga bilder!

    Annars verkar det väl som en vettig låda. Tufft med deffkoptas. Är de i plast tro?
  • JonaThan: Men hitta något bättre själv då förihelveller jag menar: -JA, Deffkoptas är i plast. ALLT är i plast. Dreaden också (och den HAR en power plant på baksidan ifall någon undrade, exhausten sticker bara inte upp över kanten).

  • Ah! Det var därför den kändes så flintskallig! Det blir en riktigt fin starterlåda, helt klart.

Sign In or Register to comment.