Battle of the giant penis!

edited 30 maj 2008 19:26 in Figurspel
Äntligen. Nu ska det bli av. För de som varit på föreningen den senaste månaden har kunnat se grunden för en stor apocalypse strid som Jag (Mattias), Falle, Peter och Tommy har planerat. En hel del terräng har byggts specielt för detta ändamål, däribland en chaos pylon, aka The Giant Penis med medföljande Orkaccessoarer. ;)
Detta kommer bli en 10 000p+ strid mellan Orker och Chaos. Lots of boys vs big guns! :D

Hoppas på att vi kan få lite bilden från matchen att lägga upp senare!

Kika gärna förbi på söndagen om någon vill se the most ausum game ever. :D
Waaagh!

Kommentarer

  • Go ORKZ!!!!

    Get dat umie peniz, we'z kan strap a rokkit on it an' shoot it at tha spikey boyz!!!

    Dat'll make tha purple spikeys real distracted, then we can stomp em real good!
  • ja jag är glad hur det än går för vem som en vinner så betyder det bara att det är färre för de lojala anhängarna till kejsaren att döda senare


    Flott admiral Perkanis
  • Blire bara en massa snubbar eller finns det stora grejor på planen också?
  • Det kommer finnas 1 Stompa och Skullhammer på orkernas sida. Dessa kommer möta 1 baneblade, 2 Brass scorpions och en warhound titan. Men då har orkerna även 2-3 fightabommas som de ända flyers i spelet! Blir nog as kalas. :)
  • 10:00-22:00 tog detta. Det känndes i kropp och själ efteråt ska jag säga. Men roligt var det. :D
    Effektiv speltid ca 8 tim. Med 11 000p orker och Chaos så kan man inte förvänta sig annat.
    High lights var dom båda vortex granaterna som dödade 1000p (mest orker), Stompan som överlevde hela spelet´, dock utan vapen och ben. :P Men det bästa var som vanligt den stora Brass scorpionen som tog ett kannon skott i huvudet och bestämde sig för att stor smälla. 2 terminatorer 2 defilers 2 deff kopthas 1 looted wagon 10 orker + några demoner tog den med sig. Det ska tilläggas att the Great Great un clean One tappade 5 wounds av 10 främst från ghazghkull själv!

    Ser fram emot nästa match bara den inte är i samma sekel. Nää men det va ju inte den största apocalyps matchen för intet. Men nästa gång ska man nog hålla ner poängen lite. ;)

    Bilder ska Peter fixa upp.
  • edited 2 juni 2008 10:56

    Jag vet att Orcer inte kan förlora i strid men vem vann?

  • Orkerna vann dagen men en stratidik redeployment sista turen. Men det var hård strid in i det sista!
    Orkz Orkz Orkz!!
  • Awesome!
    We need battle report
Sign In or Register to comment.