Försäkringar, en skol läxa :(

edited 18 maj 2008 19:48 in Off topic
Hej jag har en läxa som handlar om försäkringar, den ska innehålla en undersöker eller något liknande om vilka försäkringar som folk använder. Skulle vara taksam om ni skrev vilka ni har.

Tack i förhand
// Blom

Kommentarer

  • edited 18 maj 2008 19:53

    Hemförsäkring är bra att ha

    Förresten, vilken synnerligen icke-vetenskaplig metod :D

  • Hemförsäkring, samt försäkring genom jobbet (anställd vid universitetet)

  • Medlem i Kommunals fack (ingår en riktigt bra hemförsäkring, Safeit cykel försäkring och Folksams livsförsäkring... den sista e något morsan fortfarande pejar.. tror hon vill ha ihjäl mig och få stålarna :p)

  • Tack för svaren :)

    • Hemförsäkring via Länsförsäkringar
    • Sjuk- och olycksfallsförsäkring via Folksam
    • 2x Gruppförsäkring (sjuk- och olycksfall) från facket (Unionen + Sveriges ingenjörer)
  • För övrigt tolkade jag först trådens titel som att du lärt dig en läxa av att inte ha försäkrat dig när något hände och nu ville ha tips på bra försäkringar. =)

  • Haha, samma här. Jag klicka glatt på länken för att se vilken läxa du lärt dig :)

  • edited 18 maj 2008 22:54

    Även jag förväntade mig nåt snaskigt, men får väl hålla mig till aftonbladet som vanligt...

  • Som många andra förväntade jag mig att få höra hur mycket pengar du hade bränt p.g.a att inte ha försäkring. Själv har jag:

    • Hemförsäkring
    • Olycksfallsförsäkring
    • Trafik- och Vagnskadeförsäkring
    • Pensionsförsäkring via jobbet
    • Tror jag har någon typ av hälsoförsäkring via jobbet också
  • Ber om urkäkt ifall jag gav falska förhoppningat i och med tobic titteln har ändrat det nu.

    tack för alla svar :D
Sign In or Register to comment.