Warhammer Armies: Chaos Dwarfs

edited 13 maj 2008 19:28 in Warhammer fantasy

Här har ni min "army book" på Chaos Dwarfs som är byggd utifrån Ravening Horde reglerna på GW´s hemsida, jag är öppen för kommentarer mm. och påpeka gärna stavfel :)

Kommentarer

  • u !?!?!?!?! Wtf?
  • URsäkta misstaget, datorn laggade :)
  • URsäkta misstaget, datorn laggade :) Länken är nu fixad och tillrättad.
  • edited 13 maj 2008 20:06
    men men det där va juh typ en armybook :S nu blir jag förvirrad"/
    (Aha nu fattar jag^^, sorry för att jag är trög:P)
  • Tja, det var min army book till chaos dvärgarna byggd utifrån raveninghorden från hemsidan ;)
  • Under slaves så står det"They lives mountains.) Kanske skulle ändra till They live in mountains.
  • Tackar som påpekar :) Ska fixa det så snart jag får mig tid!

  • Är det de exakta reglerna från Ravening Hordes?
    Jag blev iallafall ruggigt sugen på en Chaos Dwarf armé... Ska gå och bygga en Dawi Zharr warrior med en gång!

  • Jag har spelat med chaos dwarfs i ett antal år nu och det är faktiskt en väldigt kul armé. Trots deras brist på magiska föremål. Dark Mace of Death är en favorit, dock kanske inte det bästa föremålet med tanke på dess kostnad (100p!!). Men det är kul att se motståndarens min när man flyger fram med sin lord på great taurus och kommer i baskontakt med 4 av hans knights som, om de inte har någon ward save, bara dör automatiskt. :) Det är humor... Sen är ju blunderbusses bara jättebrutala.

    Dock så undrar jag varför du har en bild på en chaos lord ridandes på en chaos fiend under tabellen med lammasun...
  • edited 14 maj 2008 11:12

    Hemlighållaren. Ja, det är de exakta reglerna från Ravening Hordes, bara byggda på ett bekvämare sätt att läsa. oHc jag kan lova att jag också blev sjukt sugen när jag byggde den ;)

    Jonatan. Jag har bara spelat Chaos Dwarfs några småmatcher men du har rätt, blunderbusses är sjukt brutala. Själv är inte precis Dark Mace of death in favorit men den funkar iaf.

    Angående bilden så var det att jag inte hittade nån annan bild med nåt lammasu-liknande på :] .

  • Hehe, dåså. Då är du förlåten! ;)

    Hmm...nu blev jag ju enormt sugen på att återuppliva min armé. Jag har inte spelat med den på ett tag nu. De behöver dock en rejäl ommålning!
  • Annars om du har några dvärgar så är jag villig att köpa ;).

Sign In or Register to comment.