Pettes eldar

edited 7 maj 2008 19:36 in Figurmålning etc

Yo! Tänkte posta mina eldar här en gång, innan de nu ska bli till salu. Armén som sådan är väl sisådär 5-6år gammal, men jag fick för mig att måla lite 40k för ca ett år sedan, så flera av enheterna har fått ett facelift.

C&C välkommet!

Avatar Avatar

Kommentarer

  • Det var inte ett litet facelift! Helt otroligt snyggt målade figurer, synd att du ska sälja dem.

  • Riktigt stiliga rymdalver.

    Bli inte alltför besviken om du inte får mycket betalt för dem bara, begagnatpriserna verkar ofta landa på en bråkdel av nypris, även för snyggt målade arméer.

  • Han säljer dem bara för att han är rädd för att möta mig, så han måste fly till det där sagolandet där man bara får ha pilbågar.
  • Pröva sälja på Ebay.. amerikanerna är helt sjuka på att betala för färdigmålade armeer har jag hört. Om du vill göra en sån "stor sak" av det hela. Riktigt stiligt i alla fall :D

  • Det syns att du i grunden är fantasyspelare.

    En warlock/farseer med dispell-scroll? haha =)
  • Scrolls funkar alltid! ;)

    Tack för komplimangerna! Blir nog aldrig att man kommer spela 40k (iaf inte eldar) så lika bra att sälja dom, även om jag gillar dom. Kommer nog göra ett försök på E-bay och siktar på några lax :)

  • Armén ser riktigt bra ut! Gillar freehanden mycket.

    om du satsar på ebay så kommer du få högre pris om bilderna är bättre. Många vågar inte bjuda ett par lax om de inte är säker på vad som ges. På coolmini finns en artikel om att fotografera med bara en lampa som är en bra början. Finns andra artiklar som kan vara till hjälp också, det är en väldigt bra investering av tid.

  • Javisst! hehe =)

    Ja förresten, snygg armé.

    Mm, E-bay är nog klokast.
  • Riktigt nice. Gillar verkligen dina Banshees, och Farseern som håller i ett pergament. Klart coola sköldar på dina Reapers också. Lycka till med försäljningen.

Sign In or Register to comment.