1000pts matcher nu på tisdag

edited 2 maj 2008 13:56 in Figurspel

Förra tisdagen pratade vi om att dra ihop 6 spelare (dvs två lag) för att testa konceptet som vi eventuellt tänkte använda i en turnering under sommaren. Det är många som har visat intresse inte bara för själva turneringen, men också av att delta i testerna nu kommande tisdag. Nu tänkte vi främst använda detta till WHFB, och det är fantasy vi spelar på tisdag, men kanske att samma koncept går att köra till 40k också.

Vilka är det som är intresserade av att spela två 1000 poängsmatcher i fantasy nu på tisdag? De som jag hittils pratat med som är intresserade är;

Daniel Henriksson
Lars Eldborn
Peter Sagebro
Andreas Bäckström
Björn Sjöström
Niklas Ledin
Fredrik Seijsing
Jonas Abel

men det finns säkert fler!

Om vi satsar på att spela två matcher på tisdag, med totalt fyra lag, så skulle vi behöva ytterligare fem personer. I annat fall så kör vi själva testet med de ursprungliga deltagarna, och så kan övriga bara spela lite mer oarrangerat :)

Kommentarer

  • Jag vill vara med.

  • You're in, boy!

  • edited 2 maj 2008 17:58

    Om ändå, jag ä i stöckhölm till 15e :( /Stefan

  • Jag kommer nog att komma sent på tisdagar(har flyglektioner vid fem).
    Jag har inte riktigt 1000 poäng än, men jag är gärna på att spela.
  • hur sent är sent? Dea & C:o kommer väl runt 18:30 gissar jag

  • Det är fint att Lars är med på din lista Seto, när jag pratade med honom för några timmar sen så visste han ingenting... Men han kanske bara var tillfälligt sinnesförvirrad.

  • Det skyller jag i så fall direkt på Peter, som 'anmälde' de båda i tisdags :)

  • Hehe, jag är alltid i ett visst tillstånd av förvirring.

    Men jag är med hursomhaver :)
  • Alla vet väl att jag har fullmakt över Lars? Är det någon som är sugen på att köpa en röd volvo så hör av er!

  • bara så ni vet, det är en buckla höger bak, rost rakt i genom, och den tar 2.5liter milen, i övrigt går den bra, men tar olja.
Sign In or Register to comment.