FF-Panik eller fröjd?

2»

Kommentarer

  • jag har det lugnt värre, endast en Star Dragon, 2 lejon kärror och basning på 20 talet modeler, lugna gatan :s

    ... och hur mycket fick du stryka för att hinna med dessa? ;)

  • edited 24 april 2008 11:07

    jag har det lugnt värre, endast en Star Dragon, 2 lejon kärror och basning på 20 talet modeler, lugna gatan :s

    Jag antar att planen även i år är att spara detta tills lördagmorgon kl. 8 i peters kök? ;)

  • Jag måste visst basa lite efter incheckningen, men det ska väl funka det också.

    Hur var det med display trays, dom gav väl inga poäng denna gång?

    Eldborn, hänger du på till O´learys efteråt? Nån fler som är sugen? Alla är välkomna, vi slafar ståndsmässigt på Stora Hotellet denna sväng, kanske man tittar in på Harrys senare.

  • Man får ha trays, men de ger inga poäng och får inte användas vid "bäst målade". Jag kommer nog att ta med min skaven-tray, bara för att jag har en.

  • Jag hade vela ha en displaytray men har inte tid.... men det går ju lika bra med en matbricka eller liknande :)
  • Jag hänger helt klart med, en kall en och lite god mat efter en dag i en gympahall låter inte helt fel!
  • Om ändå...stressar upp till skelleftehamn för lite dans jag.

  • Jag gjorde en ikväll, den blev jättebra.
  • Hmmm... Givetvis kommer jag på att jag skall ändra hela mitt heavy sup. block idag... Måste bygga och måla två vagnar..
  • Då var 2 lejon kärror och en prins som ska sitta på draken sprejade och ligger på torkning. Blir till att kavla upp armarna och få lite gjort nu! Crunch time!
  • klockan är 02.10. Snart klar.... damn gaunts....

  • Snart bär det sig iväg mot hallen där slagfälten är många och tärningarnas ljud kommer smattra likt automateldssalvor =)
  • 'automateldssalvor' är ett intressant ordval, Lars! ;)

  • Det bor en liten 40k-spelare även i den mest inbitne fantasy-fanatikern ;)

  • Är inbiten 40k spelare, men ni fantasyspelare får gärna försöka komma på någon lika bra liknelse (om ni nu kan) ;-P
  • edited 27 april 2008 21:23

    organ gun? ;)

    nej ändra mig hell blaster kanske? aldrig mött någon, så vet inte hur högt o mycket en sån skjuter! :P

Sign In or Register to comment.