Han undrar vars modellerna på primarcherna kommer ifrån.

edited 4 april 2008 17:42 in Warhammer 40k

Jag såg på Grey knights forum att en kille hade hittat dessa 2 länkar till bilder på emperor och hans primarcher.

En del är heltuffa fast jag skulle gissa att dom är konverteringar.

Orginalsidan är på utlänska.

Emperor

Primarcher

Kommentarer

  • Hm, halvsnygga må jag säga... :)
    Kul att nån gjort projektet iaf =)
  • WTF???

    "Comenzemos con Lion El' Jhonson. Notese la melena bien cuidada, y el aire metrosexual, tipico de los jugadores de los angeles oscuros... "
  • Tror att han försöker vara lustig: "ANTES QUE NADA, RECUERDEN QUE MIS COMENTARIOS SON EN BROMA Y CON EL UNICO FIN DE MAMAR GALLO"
  • Jag har sett några av dem (Ferrus, Alpharius, Fulgrim, Rogal) på ett annat forum och har för mig att det stod att de var från Golden Demon i USA.

  • Vad är det för språk egentligen?
  • Spanska eller någon spansk avvikelse som italienska eller portugisiska. Jag älskar modellerna och jag måste ha Mortarion och Angron
  • Vissa är resinvarianter som har gått köpa och går att köpa på e-bay ibland. Finns flera varianter av emperor bland annat som gått köpa fast ofta under namnet "lord of man" eller "lord of earth". Flera av dom snyggare är dock från primarch-projektet som de mer kända nordamerikanska målarna hade förra året. Riktigt coolt faktiskt, flera blev väldigt bra i mitt tycke.

    kika här för bl.a. en pre-hersy Kharn i "runner up" kategorin.

  • edited 6 april 2008 22:23
    Massa tuffa, squat och goff rockaren är stora favissar, Death corps är det tuffaste gardes laget ever om ni frågar mig.
Sign In or Register to comment.