Tank treads till battlewagon.

edited 23 mars 2008 19:06 in Figurspel
Ja, mitt namn är Christer Åström, känd som Klomster, och jag behöver hjälp.

Jag håller på att bygga en battlewagon till mina orker och kom nyligen på att imperial tank treads skulle vara mycket passande (och jag slipper bygga dom i plasticard)

Det enda är att jag inte ens har en tredjedel av alla som kommer att behövas och det är darför jag vänder mig till er.

Jag behöver tank treads, alla längder, och mycket.

Jag har en finansiell svacka nu, (och den närmaste framtiden tills jag får jobb) så eventuellt pris kommer vara lågt, men jag är djupt tacksam om jag får lite (öhh... mycket :p ) tank treads.

Jag brukar va på föreningen tisdagar, jag känns igen på mitt långa hår och svarta kläder.

Alla tank treads kommer att sättas på min nya battlewagon "Morgob gitfeasta teefwagon" och det är i ett gott syfte eftersom den gamla bw'n såg hemsk ut.

Tack på förhand!!!

Kommentarer

  • Det e själva tracksen du vill åt om jag förstår dig rätt? Kommer jag ihåg så tar jag med mig på tisdag så mkt jag hittar
  • Stridsvagnsband? Behöver ni ens undra över vem ni ska fråga? Ska komma förbi på tisdag, men annars så hänger det två stora påsar med imperie-band bredvid min arbetsstation.
  • Awesome, eventuellt pris kan diskuteras på föreningen!

    Vill du ha igen din hunter killer D-tear? Upptäckte att jag inte behöver den?

    Tar med vagnen och killern så ni får se hur hemsk den ser ut för tillfället.
  • Jag tror jag har några från en Basilisk! Jag ska kolla i lådorna, kanske har jag andra delar som blivit över, du kan få dom om jag hitter dem. Kan inte dyka upp idag dock men jag kanske kan lämna en liten "box" till någon på Fantasia som kan ta den till Fusk under veckan.

    Christer Åström alltså, visst är det du som jag brukar snacka med, Långt hår och hantverkare, målare eller nått?

  • edited 25 mars 2008 18:20

    Fan det var inte mycket kvar, det mesta har nog klippts sönder och hamnat i ruinbasar är jag rädd men lite fanns ju. Väldigt få tanktraks tyvärr

    Är något av detta till användning?

    Inte mycket är jag rädd

  • Inga problem mr Petterson, Dragon-tear hade mer än fyra gånger mer treads än vad jag behövde så jag köpte allt jag behövde av honom.

    Tack igen D-tear, hoppas drickan var god ;) Och du hade rätt, det vart ca 5 länkar för lite på båda sidorna, hade lite, (väldigt lite) treads hemma dock så allt är på plats nu.

    Jo, hantverkare, är jag, eller utbildad som, vet inte hur jag känner igen dig dock.

    Alla treads jag behövde sitter på vagnen nu så inga fler behövs, tack ändå till alla som ville erbjuda!!
  • edited 26 mars 2008 23:08

    Nice, jag trodde ju först att jag hadde en massa tracks, glömde bort att jag klippt sönder dem till ruinbasar. Bra att du fick vad du sökte efter. Själv tänker jag nog tigga gamla empire och highelf sköldar inom en snar framtid. Hoppas jag har lyckan med mig.

Sign In or Register to comment.