Dawn of War II?

edited 13 mars 2008 08:24 in Off topic

Bedöm själva;

PC Gamer mars

... men det ser ju onekligen ut som att något till i datorspelsväg är pågång!

(Den svarta siluetten är original, medan de tre vänstra är ditsatta för att påvisa likheterna med en känd SM bild från GW sidan)

Kommentarer

  • Kanske syftar till den nya expansionen där dark eldars och Witch hunters ingår?
  • jag är fortfarande sur över att den ena av de nya raserna är witch hunter och inte Tyranids... det är inte 40 k utan Orkks, Imerials, Chaos, Tyranids och Eldars. 4 finns... en saknas...
  • Knappast troligt, eftersom den släpptes för en vecka sen (notera att deras exklusiva förhandstitt är i aprilnumret)

  • Så mer dawn of war.

    Skulle va kul om det var lite som company of heroes, där kan man ta över och spränga hus, köra över saker med tanks, och så är tigern FET!!!!

    Skulle va awesome med ett sånt 40k spel.
  • Det är väl helt enkelt en tidig (exklusiv) recension av Dawn of War 2.
  • Det är det vi hoppas på... :)

  • Det bästa med DOW II är att dark eldar är med :D. Men lite konstigt att dom inte plockar in nids någon gång :S.
  • Blom: Jag tror att du tänker på SoulStorm... som egentligen är DoW 1, med massa expansioner :)

  • Setomidor: jo det gör jag, finns det bådde soulstorm och ett DOW II?
  • Det ryktas om ett kommande DoW II... många tror att det är DoW II som PC-Gamer artikeln ovan handlar om (eftersom SoulStorm varit känt länge och redan släppts).

  • ok på det viset
Sign In or Register to comment.