Sälja lite saker Warhammer fantasy / 40k

edited 4 september 2014 14:07 in Figurspel

Hej tänkte börja försöka Ebaya bort lite saker, men skulle ju vara lättare om nån här skulle vara intresserad så tänket kolla läget bara, kan ju skicka ett medelande om nån vill ha nåt, det jag har är följande:
Beastmen: 500 kronor
20x Gor Hand Weapon Shield Hyffsat målade
20x Bestigor, lite målade
7x Ungor med bågar
1x Great Bray Shaman målad

Empire: 800 kronor
30x Flaggelants, lite halv målade 10x Handgunners halvmålade
5x Konverterade Knights, med great weapon
40x Free Company Militia med diverse utrustning
1x Empire Captain great weapon, målad
1x Wizard, typ light, målad
1x Ridande Warrior priest med great wep, målad
1x Warrior Priest med great weapon
1x Helblaster Volley Gun, med crew

Skaven grejerna ifrån Isle of Blood, ihoplimmade = 300 kronor

Ogre Kingdoms: 400 kronor
Allt typ halvfult målat.
8x Leadbelchers
9x Ogre Bulls med Iron Fists
1x Gorger
1x Tyrant med två vapen, har kvar great vapnet, är i metall så går ju att byta lätt
1x Butcher

Har en sketen gammal chaos space marine armé, några mariner, 3 terminators typ, 5 raptors gamla sorten,
en defiler, en chaos sorcerer och 10x cultists, allt ganska taffligt målat, men typ 300 kronor kanske jag vill ha för allt =P

Har kvar spruesen till det mesta förutom chaos space marinsen, också dom nya codexar till arméerna förutom chaos marinerna. Dom flesta codexarna/ armé böckerna är i bra skick, och jag vill ha typ halva fantasia priset för dom ungefär. dvs jag har Empire, ogre kingdoms och beastmen armybooksen och nya tyranid codexen.

Kommentarer

  • Var har du grejerna och är du eventuellt intresserad av att sälja delar av armeérna?

  • edited 9 augusti 2014 01:21

    Jag har allt i Umeå där jag bor, och ja det kan jag väl göra, sälja stycken dvs, men då blir det kanske halva gw priset är ju som inget fel på gubbarna

  • Jag är eventuellt intresserad av Ironblastern om du inte limmat ihop den för mkt, tänkte nämligen bygga ihop en scraplauncher och det är väl samma kit om jag inte minns fel?

  • edited 9 augusti 2014 15:25

    Mjää den är faktiskt lite för ihoplimmat, kanske om man verkligen vill går den att ta isär

  • Finns det möjlighet att endast kunna köpa Tyranid Warriors(erna) och Tyrant Guards(en) med tillhörande bitz? Då jag har ett Kill Team i åtanke så platsar tyvärr inte de stora bestarna.

  • Jag köper Ironblastern av dig då, den kostar 215 på nätet såg jag.

Sign In or Register to comment.