Last minute battle fantasy 2500p fanatic rules!

edited 26 mars 2014 23:15 in FUSK Umeå

Tja! Jag har bestämt mig för att köra ogre kingdoms på fanaticen och då jag aldrig spelat dom tidigare så skulle det va kul att få in en sista minuten match innan fanaticen, Är det någon som har tid att ställa upp på detta under torsdagen den 27e alternativt sent på kvällen inmot natten på fredag 28e?

Styrka på listan är ointressant vill som sagt bara köra en match och få någon sorts känsla av hur dom fungerar, på papper är en sak.. med tärningar, en annan!

Hör av er här eller skicka ett sms till 070-2649935 om dag och tid ni kan :) /Patrik

Kommentarer

  • Jag kan kanske köra en match sent på fredagkväll men jag är osäker på när jag är ledig. hur sent kan du tänka dig?

  • Ja så länge som jag är klar med allt inför fanaticen eftersom vi ska ställa upp alla bord osv på fredag kväll. Efter det är jag ledig att spela så om jag hinner hem å får sova från typ 01.00 så kan ja spela :9

  • Ja precis det är väl samma för mig, för jag tänkte försöka hjälpa till med det jag med. Vi får väl se när det är klart då helt enkelt! Här är mitt nummer iaf 0706458843, så kan vi höras närmre på fredan

Sign In or Register to comment.