Jaså det är därför så många går med i The greater good (Tau konvertering hittad på nätet)

edited 17 februari 2008 23:59 in Warhammer 40k

Hoppas detta gör fiendens tau mindre koncentrerade på mina knights!

Oooooh

Det finns nån färdig version nån annanstans också, jag kan lätt gräva fram den.

Kommentarer

  • Det där är en as ful konvetering jag menar kolla bara på hur han har skulpterat huvudet.

  • Länken funkar inte.

  • De verkar uppgradera servern som sidan ligger på.
  • Den var inte så jättesnygg, och det verkar lite japanskt att göra en halvnaken version :P Men enligt honom var det hans andra försök, så det är inte dåligt för en nybörjare.

  • edited 18 februari 2008 12:21
    Nu fungerar fortfarande inte hemsidan men om det är den modellen jag tror det är så är den riktigt schysst i mina ögon. Kanske inte särskilt fluffig men trevlig ändå. :)

    Alternativ adress:
    http://advancedtautactica.com/viewtopic.php?t=8662
  • @Dragontear: Till skillnad från resten utav den inte alls Japan-inspirerade armén?
  • Alltså, den var ju ganska snygg om man bortser från ansiktet. Teckningen var ju rätt nice men jag vet inte riktigt... Är Tau däggdjur? De borde vara det eftersom att de är rymddelfiner. Sedan har ju O'Shaserra rött hår. Typiskt att teckningen var funnen på 4chan, moar eller inte?
  • edited 18 februari 2008 12:57

    Menade snarare att det inte var så överdrivet mycket japanskt tecknat över den, visst deras Battlesuits kan ju ses som typiskt japansk sci-fi men de har ju inte de överdrivna linjer som annars är vanligt så det kan jag leva med. Och Mördaranders, du ska bara veta vad folk gör med Elites från Halo shudder Börja inte söka gott folk, inget gott kommer från det!

  • Jag vet min vän, jag vet... Den var ju väldigt nördvänlig. Tau fanservice kanske. Lite läskigt är det.
  • Inte min kopp te alls.

    Katarsis: Man kan ju låna snyggt och mindre snyggt...
  • Såg hyfsad ut, inte forge world kvalite men jag skulle inte shämmas för den
  • Hm... mja... Den får en halv tumme upp... Ansikstet ser ut som att personen råkat trycka tummen i det när han skulpterade =P Sen att ha en halvnaken shadowsun... Mja, är väl lite halvcoolt, väldigt japanskt iaf...

    Kan inte sätta fingret på vad det är som känns så fel med figuren, men nånting är det... lite posen också.... rätt dålig faktiskt... fattar inte varför folk inte kan konvertera till ordentliga poser....

    hm... mja... :P

  • Med tanke på att det är en amatörmodellerare tycker jag det är ett väldigt bra arbete ändå. Visst, ansiktet skulle kunna göras bättre men det är ändå ganska dugligt.
    Kanske jag som har ganska låga krav då det kommer till amatörbyggen, men jag tycker ändå det var snyggt gjort då man också ska ta in att modellen är ganska liten. Skulle inte ha något emot att äga en sån bara för skojs skull =)
  • Om inte 40konline sidan fått spunk skulle jag gräva fram den färdiga modellen.

    Han räddar upp modelljobbet med målningen.
  • Klomster: Jehenna har redan länkat till den målade modellen.
  • Ja länken är ju helt kass, men på advanced tau tactica så ser det ju rätt funky ut! Gillar det faktiskt!

  • för att vara andra försöket tyckte jag den var snygg!
    aa díggar den
Sign In or Register to comment.