FUSK - Wall of Games

edited 14 januari 2014 12:19 in FUSK Umeå

Som en del redan har sett, har jag satt upp en FUSK - Wall of games nere i lokalen.

Min tank med den är att den ska fungera som en resultat tavla där man efter färdig spelad fantasy match( skriver upp sitt namn, resultat(0-20), arme man spelade med och datum för matchen.

I slutet av månaden kommer jag(eller nån annan som känner sig manad) att gå igenom den och se vem som spelat ihop flest poäng under den gångna månaden.
denna någon kommer då få ta sin plats på tronen! :) Jag har skrivit ut en bunt med förhoppningsvis passande bilder som kan representera dig och din arme på bästa sätt.

för att det inte ska bli alldeles för orättvist om nån spelar 10 matcher en månad tänker jag mig att man tar de 6 bästa resultaten en månad och räknas samma dessa. Detta innebär alltså att jag tar månadens bästa resultat och delar dessa med 6. Spelar man 3 matcher 20-0 blir det alltså 60/6=10p.

Matcherna ska helst spelas på 2400p-2700 beroende på vilken poäng din arme får spela med enligt Etc eller Fantasia Fanatics restriktioner. Lättare få rätt 0-20 poäng då :)

Detta kan så klart ändras om jag ser att tex Dödspaddan Bebbe går och vinner månad efter månad!

Så hoppas ni alla känner er lite mera sugen på att spela matcher nu, det gör då i alla fall jag.
/Hälsningar Lars Eldborn

Sign In or Register to comment.