Fantasy: "Boka matcher" Tråden

1679111244

Kommentarer

  • Innan fästmön vaknat kan jag inte säkert säga själv om jag kan spela. Men om "Regeringen" godkänner så tänkte jag se om någon vill spela idag? 2250pts tänkte jag.
  • Hej alla! Min kusin är påväg upp till Umeå och är väldigt sugen på att låta tiden han spenderar här domineras av spelandet. Så, stöttande som jag är ville jag se om vi inte kan vara några stycken som avtalar en helg eller några andra veckodagar då vi tar och spelar lite på föreningen och skiftar motståndare så han inte behöver möta mig hela vistelsen. Jag lovade att återkomma till honom så snart som möjligt om ett par planerade dagar så han vet när det är optimalt för honom att komma. Både han och jag har främst tänkt oss 2250pts matcher.

    Hoppas vi får några intresserade!

    P.S Han spelar O&G och jag Skaven D.S
  • Jag kan luras att ta ut Bestarna på en svängom. Ge en lite heads up här på hammaren så ska det nog gå att lösa.
  • Jag skulle också gärna vilja vara med!

  • Va härligt. Vill fler så skulle de ju vara jätte roligt. Så länge så kollar jag med min kusin hur snart han kommer och ger er eran "heads up" när jag pratat med honom. Cheers boys!
  • eh va fan! count me in as well :)
  • Jag kan också tänkas vara på någon vardagskväll :) O&G

  • I väntan på att min kusin spikar ett datum så måste jag få spela, och min "vanliga" grupp har övergivit mig månaden ut som det ser ut. Någon som känner för att spela 2250pts mot skaven någon kväll?
  • Anyone? Säg en dag/kväll ni så kan jag nog spela. Skulle någon av någon anledning inte kunna spela under föreningens öppettider så har jag eget bord om någon vågar sig hit ;P
  • Jag skulle kunna spela imorgon kväll, Onsdag 12 Januari alltså.

    Kan vara nere på föreningen ca 1930ish.
  • Imorgon har jag bestämt mig för att spela. Det är bara ni som kan sätta käppar i mina hjul genom att inte ställa upp! Om någon har möjlighet att möta mina 2250pts skaven så hoppas jag att ni säger till så snabbt som möjligt. Spelar där och när det är bäst för er (om inget oväntat sätter stopp för någon viss tid (inskolning med pojken på dagis och blodgivning imorgon t. ex.).

    Ses imorgon!
  • Vill gärna lira en match 2250 etc-regler under kommande veckan (18-24).
    Kan lira från 1800 på kvällarna.
  • jag kan spela kl 18:00 ikväll.
    min mobil är 070 53 200 54
  • Jag kan tänka mig att spela en match i afton, lite kort varsel, men om nån nappat innan 18.00 eller så är det bara att skriva här eller kanske messa mig på 0730833535.

    Kan vara i stan och nere på föreningen ca 1830ish...
  • Eftersom ingen nappade på en måndags match, kanske någon är sugen slåss mot lite beastmen nu på Onsdag. Alltså Onsdag den 3e Februari är jag öppen för förslag. Ungefär samma tid som tidigare, 18.30 kan jag vara nere på föreningen och redo för match.
  • Snabb fråga, ska man vara medlem eller nåt för att spela på Fusk? Jag är gärna med och spelar lite grann, jag håller på att testa lite nya grepp med Demonerna. Brukar folk vara emot att man kör enstaka proxys?
    Slänger ut mitt nr också ikväll skulle kunna passa om ngn är intresserad: 070-2679374
    M.v.h Emil
    P.s spelar gärna scenarion.
  • Det dära med medlem får nån från styrelsen svara på. Men jag tror att det är rätt slappt med medlemskaps krav.

    Man får 10% rabbat på Fantasia om man är medlem har jag för mig, så det är absolut värt den dära lilla medlems kostnaden.

    Proxy är absolut inga problem, i alla fall inte för mig. Jag har väl kanske proxat nån enstaka gång :)

    Kan tyvär inte spela mot dig ikväll, ska spela mot HrPilebro. Men Onsdag är jag som sagt spel sugen.
  • Jobbar kväll då... Torsdag? Jag har en liten utbildning 10-12 sen är jag ledig resten av dagen.
  • Då har jag fotbollsträning. Fredag och lördag är rätt feta också, men söndag eller måndag kan jag spela igen.
  • Kan tyvärr inte lämna besked idag, men kanske Söndag kväll? Skulle vara kul att se dom nya Bestarna i aktion.
  • Fantasia poängen och dom restriktionerna? scenario kan vi slumpa när vi kommer dit, jag provar lite nya grepp med min armeé så jag kommer att ha lite proxys men inte i en frontrank så jag hoppas att det är ok.
    Vi har tyvärr främmande så det kommer inte att gå tidigare...
  • Någon som är sugen spela en FF match i afton? runt 18.00 snåret passar mig bra.
  • Eftersom ingen nappade på dagens erbjudande, kanske någon är sugen på match imorgon? Tisdag 9/2 alltså.

    Kan spela från 17.00 ungefär.
  • Tredje gången gilt, nån som är sugen test sina vingar mot nya Beastmen imorgon? Kan från 17.00 och framåt. Torsdag 11/2 alltså.
  • Jag skulle vilja spela vid 18:30-19:00, ifall du skulle vilja ha revansch.

  • Det låter bra det.

    Ses då.
  • edited 12 februari 2010 20:53
    F
  • någon som är sugen på att lira 1500 poäng? Fancy närmar sig med stormsteg och mina Ogres behöver rastas.

    Vill lira nu på tors. Kan spela när som helst under dagen.
  • Träning på torsdag, men jag kan spela mot Degli Ogres lördag eller söndag om du är sugen då?
  • edited 17 februari 2010 15:28
    Om du hittar någon som kan garantera en match mot dig på torsdag så kör på det. Annars spelar jag gärna mot dig, men jag kan dock inte säkert garantera detta.
    Ya wanna stomp some rats? Vilken tid hade du tänkt dig och vart bebbe?
Sign In or Register to comment.