Grattis

edited 18 april 2013 21:26 in Off topic

Grattis alla saik fans välförtjänt seger /lule-fan

Kommentarer

  • Graceful in defeat, respekt! Får se om de där gröna djävlarna från Nord-Teg som just spelade upp sig till Korpen håller med!

  • "Hej här e vi Sveriges bästa lag...." :-D En tripp till Skellefteå i eftermiddag är inte helt uteslutet inte

  • Får medge att SAIK vann finalen välförtjänt, mest bittert är att LHF inte kunde komma upp i skaplig nivå och göra det mer spännande :P

  • Hockey är ingen sport!

    Fullväkta karlar som måste ha en massa skydd för att inte få ajaj som jagar en helgjuten snusdosa med en träpinne!

    (ta mitt inlägh med en nypa salt har horn i pannan nu på morgonkvisten)

  • Känns ändå bra att en klubb som satsar på att utveckla egna talanger och spela med sina unga spelare istället för att köpa in nå trötta gamla finnar som komplement spelare vinner. Bara att applådera saik för deras satsning och det eminenta sättet klubben sköts på. Jag håller ju på lagen i rakt södergående riktning också så saik kommer ju 2a efter Luleå på min favvolags lista

  • Skellefteå vs Luleå = Inavel vs Inavel.

  • Personligen tycker jag mh ska bannas direkt för ovanstående inlägg

  • edited 19 april 2013 18:37

    Second khanmank. Fast iofs om man hittar en 5 år gammal mjölk i hallen så kanske det är ett fall av takes one to know one.

    http://stridshammaren.se/forum/index.php?p=/discussion/3598/en-flyttlada-bitz-en-papperskasse-nagon-#Item_8

Sign In or Register to comment.