Byter bort Dark Vengeance Chaos

edited 12 december 2012 09:16 in Warhammer 40k

Har igenom diverse ko-handel fått tag i fler uppsättningar Chaos modeller från Dark Vengeance än vad jag behöver så undrar om någon i Umeå är sugen på att byta till sig något?

Lustigt nog så är jag ju själv också intresserad av Chaos, begagnat eller nyköpt. Även det nya codexet vore av intresse. Dark Vengeance modellerna är nya, vissa är endast basade och ihoplimmade men ej sprejade, andra sitter kvar på sprues. Det enda jag behåller för mig själv är kultister med close combat weapons och flamers.

översiktsbild

Det är alltså..:

  • Chaos Lord.
  • Chaos Chosens.
  • Chaos Helbrute.
  • Chaos Cultists w/ autoguns & heavy stubbers.

Och jag har flera uppsättningar av alla. Skriv här eller skicka PM.

Kommentarer

  • Jag är intresserad, jag har DA, ej ihopsatta, kvar från min Dark Vengeance låda så jag är villig att byta bort dom mot Chaos.

  • Det var ju Chaos jag var intresserad av själv :) Det enda jag kan tänka mig byta till mig av DA är bikes, då jag konverterar dem till chaos bikes... Så en Helbrute mot bikesen?

    Kultisterna blev snabbt utlovade, så finns nu lord, chosens och helbrute kvar att byta.

  • Jag skulle kunna ta Chosen mot Bikes.

  • Hmm, det var svårt. Jag får fundera på saken!

  • edited 14 december 2012 20:25

    jag är sugen på chaos lorden och chosens men jag har inga 40 k chaos att byta mot men 6-7 tusen pts chaos wariors och deamons fantasy och en massa bitz eller pengar om du vill byta mot det skicka pm som svar jag är dålig på att läsa 40k trådar

    ;

Sign In or Register to comment.