Sökes: Necrons

edited 22 november 2012 14:42 in Warhammer 40k

Jag är så grymt sugen på necrons och mitt demon armé (to be) tappade jag helt intresse för... Så jag vill byta till mig Necrons och det jag har att byta bort är detta:

En Ultraforge Pleasuredemon (rätt så snyggt målad, på en fantasybas som kan tas bort, perfekt som demonprins eller KoS)

25 Horrors på sprues med baser till bägge spel

5 byggda Horrors (FC) på fantasy baser men finns 40k baser för de som vill byta bas

10 Daemonettes på sprue med baser till bägge spel

2 konverterade Fiends på 40k bas (med fantasy bas alternativ återigen)

3~ Seekers på sprue (för konvertering till Fiends)

3 Gamla finecast Flamers utan baser på men baserna finns.

Det enda jag vet att jag vill ha är boken, en lord/overlord och wraiths. Annars är jag öppna för förslag. Om det är målat eller inte eller ihopsatt kvittar för mig, även gamla Wraiths accepteras.

Jag har även två Shadowveavers, 3 warp spiders och en Wraithguard (allt Eldar i metal).

Även 10 Tactical Marines, Librarian, Company master, Limited edition Interrigator Chaplain från Dark vengeance lådan.

Så jag tror det var allt.... Tack på förhand!

Kommentarer

  • edited 22 november 2012 21:17

    Är det 3 characters från dark vengance? isåfall är jag beredd att förhandla, vad låter rimligt för alla 3?

    Ett "direkt från butiken" Necron codex?

  • Med tanke på att Interrogator Chaplain är Limited Ed så vill jag ha lite mer än bara boken. Vad mer har du? Kanske en Overlord och något annat litet?

    Annars så ja, det är alla tre från mitt Dark Vengeance kit. Ihoplimmade men omålade, Interrogator Chaplain står inte på sin bas.

  • edited 23 november 2012 05:38

    Basen finns *

    Chaplain och valfri av dom två andra för boken istället?

  • Finns det inte någon som har Necron modeller liggande och vill ha demoner?

  • Jag har ca 1200 poäng Necrons som jag har liggande som behöver ett nytt hem, är dock inte sugen på några demoner. Viska till mig om du är sugen på att diskutera fram något.

Sign In or Register to comment.