Byte av Necrons

edited 5 oktober 2012 18:17 in Warhammer 40k

Hej stridshammaren! Är helt ny på detta forum, och är hyggligt ny i warhammer världen. Vissa av er känner kanske igen mig från Fantasia eller turneringen som var på Origo. Heter Anders Osbäck och studerar på UMU sedan 3 år tillbaka. Spelar Blood Angels och SM samt Necrons, men nu är det så att jag verkligen tröttnat på mina necrons så de inte var något lag för mig att spela med.

Skulle gärna vilja byta mina necrons mot något annat lag om någon skulle vara intresserad? De units jag har är:

20x Necron Warriors 1x Ghost Arc 5x Immortals 5x Lychguards 5x Canoptek Scarabs 3x Canoptek Wraiths 3x Tomb Blades 1x Triarch Stalker 1x Doom Scythe 1x Cryptek 1x Overlord 1x Vargard Obyron 1x Necron Codex

Totalt är det på 1570 pts med de uppgraderingar de har på sig så som Dispersion shields och whip coils.

Allt är svartgrundat med chaos spray och de flesta av gubbarna är började på med guldfärg istället för silver.

Hör av er för frågor eller så!

Kommentarer

  • Jag har Orks, kan de vara intressant?

  • Är du intresserad av att sälja saker för pengar istället? Alternativet är att jag har en del Demoner att byta bort.

  • edited 7 oktober 2012 14:08

    Hej, du e inte intresserad av någon Fantasy armè?? Isf jag har Ogres, Orcs och Bretonia.

  • Hej, nu har jag varit väldigt seg på att svara pga ryggont och varit på fanatic(ej spelat, mest tittat).

    BlodigaEric: Orks är nästan tyvärr de enda jag inte skulle vilja spela med då flera av min vänner spelar med dess.

    Empa: Jag skulle kunna tänka mig att sälja det absolut, och deamons är inte heller fel. Speciellt om du skulle ha någon greater över.

    Liffan81: Nej tyvärr, har en skaven arme jag fixar med och det räcker för mig just nu.

    Mvh Anders!

  • Jag har faktiskt en Lord of Change liggandes som inte är förstörd (jag menar kärleksfullt målad) men jag har ju även en del annat smått och gott. Jag har inte så bra koll på vad som är bra med med Demonerna i 40k men jag är i fallande ordning intresserad av: Wraiths, scarabs, doom scythe, ghost arc. Men fundera lite närmare vad du är intresserad av i demonväg så får vi se om det är ngt som jag har liggandes.

  • En som skickade meddelande till mig om just wraiths och doomscythe, så ni får slåss om dem. (VÅLD!)

    Wraiths 180kr Scarabs 100kr Doom scythe 180kr Ghost arc 180kr (10 warriors med för det är inget jag vill ha kvar)

    Lord of change låter nice, ingen daemon prince? eller kanske screamers?

  • Jag har faktiskt en Demonprins som jag skulle kunna skiljas från, men det är gamla modellen den med "fågel"vingar, men lite våld är aldrig fel jag har en grym rak höger som jag inte fått användning för på länge... Screemers har jag i låda men dom vill jag ha själv, men nog kan jag byta bort dom men då anser jag att nytt i låda är mer värt än begagnat. LoC kostar ny c:a 350spänn, vet inte om det är plus eller minus att den är i metall? Wraiths plus Scaraberna mot den?

  • Har inte riktigt något att byta med, så blir tyvärr inte så mycket slagsmål. Men Empa är alltså inte så hemskt intresserad av Doom schyten? Det är nog vad jag är mest intresserad av.

  • Ta den du, jag har ett flygplan redan och börjar det bli fler så tror jag att det kan bli protester :) Kan tipsa Exergi om att nyta Screemerslådan är excellent. Sitter och pillar med dom nu.

  • Okej , så om Empa byter till sig/köper Wraithsen så kanske jag kan få köpa Lynchguard & Doom Scythe?

  • Låter bra, men då jag hatar att hålla på med metall en gång till i warhammer, så vill jag nog helst inte byta till mig LoCn. Hellre pengar så jag kan köpa prinsen i plast för ca 290kr eller vad det va. Jo jag såg screamers som ägde bra under Fanatic :)

  • Nja då får det bli pengar, hänger du på Fusk eller?

  • Humm. Ghost arken då? Skulle gärna köpa den om ingen annan har tänkt köpa den.

  • Empa: nej är inte där mycket bara någon gång, men jag kan ju alltid ta mig dit :)

    Mandarinen: nej verkar som om empa inte skulle ha den, skickar som sagt med 10 warriors om man vill ha till den.

  • Okej, då köper jag gärna Ghost arken &så. När skulle det gå bra att träffa dig?

  • Kan alla dagar i veckan, alla tider. Utom söndag!

  • Ni kan nå mig på 0708885448 :)

  • Jag bor iofs på Berghem, så då kan vi ju träffas på UMU... Imorgon går bra hela dagen och Torsdag går bra på fm. Är det funkis?

  • ska till MIT- huset till 12.30 fick jag precis reda på idag. Eller ska vi bestämma en tid imorgon fm?

  • Det blir bra, 10?

  • yes låter bra, i mitum eller?

  • Det vore fantastiskt om vi kunde träffas utomhus, jag tänkte passa på att ta ut hunden nämligen. Utanför fontänen?

  • sweet :) då ses vi då!

  • Yes, svart och vit hund. Kan nog inte ta fel.

  • Grejerna var i perfekt skick! Tack.

  • edited 11 oktober 2012 14:41

    Kan köpa
    3x Tomb Blades
    Cryptek av dig, nämn vad du vill ha för detta. Du kan viska till mig så kan vi ta allt där. Ser ditt tele nummer så jag ringer.

  • Mandarinen, har helt glömt att lägga in extra delarna till dea. Fixar det i veckan. Vill också bara säga att jag har en Triarch Stalker kvar. :D

Sign In or Register to comment.