Vad är den här människan gjord av?

edited 22 januari 2008 15:27 in Off topic

Kommentarer

  • Jävligt skoj, men det är lite synd om honom där sitter dom och skrattar åt honom medans han sjunger.

    Men aja, jävligt skoj skulle inte kunna hålla mig ifrån att skratta själv.
  • Hm... Faktiskt synd om honom - han verkade ju reko...

  • Reko? Rekonditionerad?

  • Tragiskt med folk som helt saknar självinsikt!

  • Jag måste hålla med Solnamarine att det är mer tragiskt än synd om killen. Varför kan folk som nödvändigvis ska söka till det där programmet inte använda en bandspelare och lyssna på sig själv först så skulle dom slippa skämma ut sig

  • Killen har ju uppenbarligen ett förståndshandikapp, jäkligt cyniskt att förnedra honom i ett sånt här program. Men jag skulle inte heller kunna hålla mig från att skratta.

  • Det är ju hans eget fel att de visar honom i tv, man kan inte bara säga att det är deras fel och att de är monster som skämmer ut honom på det här sättet eftersom att han är en vuxen m¨änniska och sådana måste förstå att handling har konsekvenser, han vet troligen redan att de som är dåliga drivs med i idol så därför borde han inse att risken finns att han blir driven med också...

  • Rösten var.. hm. speciell. :)

    Fast jag liksom NIB jag ställer mig frågan om vissa är tillräkneliga så att säga. Som hon med musen i Idol.. eller jag tror det var första säsongen en tant som sjöng så att rutorna krossades men menade att hennes "sångpedagog" sagt att hon hade 90% sannolikhet att komma med. Hon med musen funderade jag ett tag om hon var en skådespelerska som spelade rollen. Vet inte med den här killen... Roligare är det med folk som är "populära" utan självinsikt och gör bort sig totalt. "Åhmenherregudhbadumåstejusökaidolliksom" också wailar dom ner i diket på nån Aguilera låt.

    Den här killens "kompisar" som uppmuntrat honom, vad säger man om dom?

  • han kompisar är hjältar :D

  • han kompisar är hjältar :D

    Ja skadeglädjen... :)

  • http://www.wingmusic.co.nz/

    Den nya 50 cent på attityden och den nya sarah brightman på rösten?
Sign In or Register to comment.