WarmaHordes Deals för starters

edited 29 maj 2012 10:47 in Warmachine / Hordes

Privateerpress släpper över sommaren startlådor på 25poäng och en regelbok, finns låda alla factioner. Info finns på Privateerpress.

Min fråga är, hur värd är Legion packet och hur mycket kommer dom kosta/kommer Fantasia ta in dom/kan vi beställa via Fantasia?

Kommentarer

  • Verkar inte vara några startlådor utan mer av en "deal", en massa saker ihopslängda till ett billigare pris. Om dessa kan beställas från Fantasia kan jag inte svara på.

  • okej, någon kommentar på hur bra dealen för everblight är? Uppdaterar titeln

  • Har du någon länk med dem så blirt det lättare hittar aldrig något på deras sida (kan iförsig va att min Internut-Fu är dålig)

  • edited 30 maj 2012 02:17

    http://store.privateerpress.com/sale.aspx här är länken Fellman^^ Där finns alla deals

  • På Legion dealen så tjänar man ca. 12 dollar + regelboken. Vill man ha majoriteten av det som är i dealen så är den riktigt schysst, den lilla regelboken är guld värd.

  • Jag vet dock inte om det man får med är bra saker :/ Måste kolla upp det mer fast jag behöver också regelboken. Dilemma dilemma...

  • Det är en bra deal om det är dom figurerna du vill ha och det är en vettig plylyth armé. Det mesta i warmachine / hordes är bra om det spelas med saker som kompleterar bra. Jag skulle rekomendera att köpa saker som du vill ha istället för att köpa en deal. Visst blir det lite dyrare men då får den armé du vill ha.

  • Tack för tipset viggo:)

Sign In or Register to comment.