40K turnering på FUSK, 1000p

24

Kommentarer

  • Säg bara till i förväg vars man ska vara och hur mycke pengar man ska ta mese.

  • Ni som har anmält er nu, skulle det vara ok att höja kostnaden till 50:- om det innebär att vi kan hyra lokal och > öka deltagarantalet till 30-40

    Helt OK för mig.

  • edited 27 oktober 2011 12:46

    Men hur många fler spelara pratar vi om? Om det stannar vid typ 18 anmälda kommer det vara värt det? vad kostar hyran för den nya lokalen? Hur mycket kommer vara kvar till priser efter betalning till arrangörerna och hyran? VAR ligger den nya lokalen? förflyttning till och från lokalen? Fikapauser och kiosker/godisbutiker i närheten ? Pris till random spelare kanske (har själv inte så stor chans att vinna tror jag) ?

    ., många frågor ,,. ,. . , 8st .

  • dea - jag är på större event

  • Jag är på ett större event också. Låter som ett utmärkt sätt att utvidga FUSK-turneringarna i stort.

  • Asså större lokal låter najs!

  • edited 27 oktober 2011 20:07

    Fler spelare, visst. Kommer bara resultera i ett större antal personer som jag kan skämma ut mig inför med mina förlegade kunskaper om 40k!

    Det bjuder jag på ; )

  • Jag anmäler mig.

    Oskar Andersson

  • Nog går det bra med 50:- Hur många fler blir det och var håller vi till?

  • På anmälningslistan... ska det vara två Per Andersson?... gud förbannat, en är mer än nog ;-P

  • edited 28 oktober 2011 13:27

    Jag har sett uppgifter på att det finns ungefär 17 000 Per Andersson i Sverige...

  • OK, hur löser vi det här? Antingen får ni anordna en "fight to the death" för att avgöra vem den RIKTIGA Per Andersson är... eller så får vi numrera er på något sätt...

  • I söder har vi ett antal olika Per/Pär på turneringarna, men oftast inga dubbletter. Däremot brukar det utveckla sig en kamp om vem som är bästa Per/Pär...

    (Och en spelare har specialtärningar med Per eller Pär som etta respektive sexa. Används egentligen bara när man möter en annan Per. :) )

  • Trots 17000 Per Andersson är det än så länge bara en som ska spela 1000p turneringen och det är han i hatten:-)

    Fel i listan, är fixat nu

  • Nu har vi bytt spellokal, turneringen kommer att hållas på Tegscentrals matsal. Detta gör att anmälningsavgiften kommer att bli 50:- men att vi kan vara 40 spelare istället. Så det är bara att boka undan den 20:e, måla upp en armé och se till att vara med.

    Första posten är uppdaterad med all ny information

  • edited 31 oktober 2011 09:14

    Jag är på! Johan Hofverberg, ska fundera på vilken armé det blir.

    Edit: Blir att spela Tau

  • Synd att jag jobbar denna helg, hade varit sjukt kul att vara med!

  • edited 1 november 2011 19:38

    Fyra matcher It Is =)

    Schema högst upp

  • 1h 30min per match!? Jag hoppas singelspel går snabbare än lagspel, annars blir det riktigt stressigt.

  • edited 2 november 2011 04:32

    Finns det något som jag missat att klaga på? :D

  • Vad händer om man inte hunnit måla upp det man vill spela med?

  • Nä jag vet inte vad det ska vara du missat?

  • Går det inte att utöka matchtiden med en halv timma? Som ork spelare känns det lite tajt.

  • Vad händer om man inte hunnit måla upp det man vill spela med?

    man får spela med något annat som är målat

  • 1h 30min per match!? Jag hoppas singelspel går snabbare än lagspel, annars blir det riktigt stressigt.

    nog borde 1,5h vara tillräckligt med tid (match 2 gr ju alltid att spela lite in på lunchen). Singelspel går sjukt mycket fortare att spela än dubbelmatcher

  • edited 2 november 2011 10:29

    Finns det plats hoppar jag på. Robert Lindberg

  • Finns det plats hoppar jag på. Robert Lindberg

    Klart det gör:-) du är uppskriven

  • Finns det plats kvar? Är intresserad och behöver spela mer än vad jag gör nu. har ni plats för en Imperial guard arme och får man ha special karaktärer?

  • Tack Dea... :)

  • Ja va fan, here goes... Jag anmäler mig! Ja det är sant, jag sticker ut skägg-hakan å lägger korten (ställer gubbarna) på bordet! Watch out, tze Germanz are comming! Ååååååhhh 40K!!!

Sign In or Register to comment.