flygande orker

edited 22 juli 2011 10:50 in Warhammer 40k

275pts 4nob bikers 1pw klaw 2pw klaw cybork 3painboy 4big choppa

275pts 4nob bikers 1pw klaw 2pw klaw cybork 3painboy 4big choppa

85 mek force feild

85 mek force feild

225 15 burna boys

275 20 stormboyz nob pw klaw

67 19grotz 1 herders

64 18grotz 1 herders

115 battlewagon 4 bigshootas ram

115 battlewagon 4 bigshootas ram

115 battlewagon 4 bigshootas ram

155 20boys nob pw klaw shootas

149 19boys nob pw klaw shootas

2000pts flygande orker :)

Kommentarer

  • Inte så bra på orker... men jag måste fråga ... vad är det som gör dem "Flygande"?:P

  • Att de kommer att flyga runt i luften när folk skjuter på dem?

    Vill du skjuta eller anfalla med dina Battlewagons? Vad är dina Nobz syfte med sitt liv?

  • tänkte bygga flygande skepp typ freeboters och jag tänkte ha nobz på jet bikes för att det är coolt har ingen anning om hur dom kommer funka speltekniskt.

    Vill du skjuta eller anfalla med dina Battlewagons?

    det är väl ganska sitvationsberoende tänkte att med shootas så är det lite mer all-around... det är mest 4 big shootas på dom för att det är mycket panga för lite poäng och för weapon destroyd. tyvärr fick jag inte in grotzen i något fordon men det är ju tanken som räknas.

  • Problemet är väl att Jetbikes och Bikes är väldigt annorlunda rent regelmässigt. Visst, Orker kan inte ha Jetbikes...eller, jo det kan de. De kallas Dethkoptas. Men så länge det är tydligt vad saker är och det inte går att missta sig, så...

  • jag tänkte bygga en arme som jag tycker ser cool ut sen skiter jag faktiskt i att det går att mistolka och blir det så fel att jag måste säga det varje gång jag ställer up armen så får jag väl leva med det.

  • De flygande Battlewagonsen låter väldigt lovande. Och så länge du inte har några problem med att förklara saker så...

  • Intressant när temat är flygande att du inte har en enda death kopta.

    Dock så är flygande battlewagons coolt.

  • fick tyvärr inte in dom + att jag inte orkar köpa en black reach låda kändes lite små drygt :/

  • Just det, dom har ingen annan modell va?

    Fasst du skulle bygga om allt, death koptas borde va aslätt att bygga?

  • Och det borde finnas ett par tusen dödskoptrar till försäljning/byte med tanke på hur många som handlat Black Reach och inte använder sig av Orkerna.

  • true true men kändes ändå drygt hittade inte ett jätte bra andvännings område för dom men det får man väl se när man börjar spela

Sign In or Register to comment.