Ide torka!? :0

edited 8 juni 2011 18:08 in Warhammer fantasy

tjo jag är en av alla griniga beastman spelare ;) nu har jag satt ihop min jabberslut (jävligt fett) den kommer stå på en 75,125 bas (hoppas ingen har nåt emot det) men jag ska ha en gorgon oxå och då känns det ganska lamt att bara modda om en deamon prince eller nåt någon som har någon bra ide?? hade tänkt mig något i stil med en 75,75 bas alla ider uppskattas :)

Kommentarer

  • Är du sugen på att slösa onödigt mkt pengar på en figur? http://www.maelstromgames.co.uk/index.php?act=pro&pre=mae_blg_bnb_mon_009_000

  • helst inte men allt är möjligt min jabber slut kosta 800kr :0 helt klart den bästa jag har sett helst ska grejorna finnas på fantasia jag är slaker och är inte jätte för internet handel :/men den va fin bra hemsida gillar deras hydra skarpt :)

  • Gå in på en leksaksaffär och kolla om de har en minotaur på Knights and Heroes (?) avdelningen (de där plastgubbarna av riddare och älvor). Min dotter fick den i julklapp och den är riktigt fet. Med bara lite moddande och kanske något nytt vapen så skulle man kunna få fram något ashäftigt.

  • Då skulle jag kanske blanda demonjuggernauts och nya minotaurerna till ngt lämpligt. Eventuellt slänga in armarna från en ceaper of secrets. Eventuellt slakta en jätte? Blir lite mer Demonisk än bestialisk men kan nog se rätt coolt ut.

  • Det ryktas att GW kommer släppa en snygg Gorgon snart, så jag skulle nog främst vänta. :)

  • edited 9 juni 2011 06:57

    Yup, vänta och se vilka monster som släpps till Storm of Magic.

    edit: en av de mest pålitliga källorna på warseer säger; ‘There is indeed a cygor/gorgon kit coming, but not afaik for storm of magic.’ He added it isn't too far away either!

  • MaxMini finns att direktbeställa i en butik nära dig! ;0)

  • no ofence trukson men den var inte jätte fager :/ och det är nästa månad man får veta vad som kommer satt jag ska vänta tills dess :) men jag är teksam till att det kommer komma känns lite som önska tänkande :/ känns mer troligt med magi monstren men det kommer nog nåt coolt att konvertera av annars :) har även funderat på att beställa forge world spawnet som dea har i sin beastmen arme http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer/Warhammer_Monsters/GIANT-SPINED-CHAOS-BEAST.html

  • ingen gorgon men ett fett monster (a)

Sign In or Register to comment.