WaaaGH!!! Weekly - Fantasy liga

13

Kommentarer

  • Elias mot Thom 14-6 till Elias. Ingen hade målat.

  • Niclas Ledin - Thom Olofsson: 16-4 båda omålat

  • Fellman - Ledin 0-20 båda omålat

    Jävla minutarer är inte bätre än mjölkor jag skulle haft mina 2 assassin poeng... ^^

  • edited 29 april 2011 17:54

    Måste åter omvädrdera min DommedagsKossa efter att han gått/Stått betydlig längrer en plikten kräver ^^

    Fällman - Dea 16-4 Dea målat

  • edited 18 maj 2011 09:00

    3 matcher spelade

    Jag mot Mattas 20-0 till alverna, jag hade målat inte Robin, Jag mot Bebbe 20-0 till alverna jag hade målat inte bebbe och slutligen, jag mot Filip 12-8 båda hade målat.

  • Elias mötte Pontus 11-9 till Pontus. Pontus hade målat.

  • filip vs erik 16-4 båda hade målat

  • En fråga, av nyfikenhet:

    Jag ser att flera har fått udda antal bp:s, t.ex. 15-5. Hur är detta möjligt då Fanatics tabell endast ger ut jämnt antal poäng? Finns det någon annan tabell, eller freebasar ni scenarion?

    Som sagt, bara av nyfikenhet :)

  • i våran match där det vart 15-5 så delade vi på witch hunt poängen 2-2 och det vart i matchen 13-2 om jag inte kommer ihåg helt fel. I alla fall då vi såg i det häfte som Elis hade i sin snygga telefon.

  • match poängen ska tilllsamans bli 16 och sid scenario 4 si 13 - 2 är omöjligt

  • johan hagner - elias palmarson 20 - 0, båda omålat

  • Johan hagner mot Jim, 20 -0, Johan hade målat.

  • edited 12 maj 2011 12:05

    Niclas Ledin - Wille - 18-2 -- Wille målat
    Niclas Ledin - Filip - 6-14 -- Båda målat

    Då var jag klar med mina matcher :)

  • Dennis - Wille: 20-0, båda målat

  • Chaos sidan van dagens evenmangs strid så det är 4 poäng till alla på vinnande sidan (Robin, Filip, Eldborn och Bebbe) och så 2 poäng till alla på motsata sidan(Wille, Dennis, Elias och Erik) Vi gjorde ett gott försök grabbar!

  • Eldborn 4 Emil 16 Eldborn omålad, Emil målat. Första (enda?) matchen spelad:)

  • Dennis - Elias Palmarsson - 20-0, ingen målat Dennis - Filip - 12-8, Filip målat

    Då bör även alla mina matcher vara spelade

  • edited 22 maj 2011 13:51

    pontus 14 - benjamin 6 . . . båda målat

  • Såg att ligan slutade i söndags. Sååå hur gick det? Verkar inte som om alla spelat alla sina matcher? Kanske viskat iofs. Hursomhelst vill jag bara säga att detta var ett mycket bra initiativ, kul att ha någon morot att spela med folk, särskilt såna som man inte alltid spelar mot.

  • Jag vinner inte =)

  • Jag blir nog sist. :)

  • Så här kommer då resultat listan!

    Det är alltså Niklas Ledin som ska möta Dennis Brännvall i Final matchen senast den 5/6 klockan 23:59 ska resultatet lämanas in!

    Säg till om det är något med er poäng som inte stämmer så kan detta ordnas!

    Otroligt kul att så många deltog och att det spelades så mycket matcher som arrangör kan jag bara tacka för mig och hoppas ni haft en rolig liga tyck gärna till.

    1. Niklas Ledin - Hive mind - 92 poäng
    2. Dennis Brännvall - Trollhoe - 91 poäng
    3. Lars Eldborn - Eldborn - 85 poäng
    4. Filip Zingmark - Filip - 79 poäng
    5. Robin Andersson - Robizh - 72 poäng
    6. Johan Hagner - Bedboy - 60 poäng
    7. Elias Tjärnhage - Errrorr - 53 poäng
    8. Erik Öhman - 35 poäng
    9. Niklas Fällman - The_fellman - 30 poäng
    10. Johan Hofverberg - Jehenna - 30 poäng
    11. Pontus Boström - The number 33 - 27 poäng
    12. Benjamin Hyvänen - Benjii - 22 poäng
    13. Wille Virtanen - Madmek - 20 poäng
    14. Emil Bergmark - Empa - 18 poäng
    15. Andreas Bäckström - Dea - 18 poäng
    16. Thom Olofsson - GarAng - 8 poäng
    17. Jim Robertsson - Jim - 4 poäng
    18. Elias Palmarsson - Evilkermit - 4 poäng
    19. Viktor Jakobsson - Sollefteå Viktor 4 poäng
    20. Robin Mattas - Mattas - 0 poäng
    21. Markus Persson - -

    MVH Wille

  • 2 matcher kort och ändå inte längre efter!

  • Hann bara med tre matcher pga flytt. Är ändå ruggigt nöjd med att komma på 10:e plats. Och det var riktigt kul att spela fantasy under de här formerna. Det gav mersmak. :)

  • Man får gratulera mr Ledin till första platsen. Jag tycker att det här har varit kanon kul och hoppas på att se linknande evenemang i framtiden. :)

  • Inte för att vara sådan!

    Men, 15+16+10+20+20+12 blir faktiskt inte 91, utan 93, plus 2 för en målad match och 2 för eventet ger mig faktiskt 97 poäng.

    Lars, du missar nog att räkna tidiga matchen mot Jim. Du är en match kort, inte två :)

    Kanske värt att ni andra också dubbelkollar era poäng så att det inte blir fler fel.

  • 20+20+18+16+6+10=90 + 4 p för två målade matcher ger mig = 94p :)

  • Jim, robin, bebbe, filip och Emil är de jag spelat mot i ligan, om nu inte den matchen vi spelade på eventet räknas vilket jag inte trodde det gjorde, men kan vara den som jag inte tänker på.

  • ...skulle nog ha spelat alla matcher... då hade jag slått filip

  • du har inte spelat mot mig....

Denna tråd är stängd.